Moi
Tässä alkaa olla sellainen tilanne, että pitää löytää pyörät alleen että voi mennä päivittäin töihin ja takaisin, ja aikani vaihtoehtoja katseltuani olen alkanut katsoa 90-luvun lopun Audi A4 autoja 1.8L moottorilla, koska suuri osa niistä näyttää edelleen olevan ulkoisesti melkosiistissä kunnossa. Huonona puolenahan noissa on se, että kilometrejä on paljon, mutta onko se este Audin ostamiselle? Ajaako vanhalla 1.8 20v moottorilla kevyesti 400tkm vai tuleeko noutaja ennen sitä?
Miten paljon ajoa kestää 1.8 20V ??
tuleva audisti
4
393
Vastaukset
- kiaaau
mikset ostaisi uutta kia-autoa? sillä pääsee töihin ja takaisin.
- Lateqqqq
Kia on huono.
- ennustajan poika
sepä olisikin hienoa jos jokaisesta moottorityypistä voisi sanoa koska se on loppu. Vaikuttasikohan siihen hieman tuo käytön laatu ja huollot?
- tuleva audisti
Herra pilkun nussijalle lisäyksenä, että oletetaan että auto on käynyt määräaikaishuolloissa silloin kun on ollut niitten aika, ja kuljettajana on ollut yleensä aikuinen ihminen, eikä mikään lippispäinen amispelle joka kuvittelee että isin audi on oikeesti urheiluauto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574