Mulla on aika tuhmat ajatukset mutta kuitenki. ajattelin et laittas itselleni rintsikat salaa ja piilottaa ne kun ei huvita enää käyttää. pöllisin siskooltani kaapista sillä on monet on tutkittu juttu :) Olen täys Hetero mutta tuhma poika 14v. mun mielestä niitä on kiva pitää tuntee olonsa mukavaksi. Laittakaa tänne vain kaikkia tuhmaa ja kyselkää toisiltanne mitä vain. olkaa pervoja!! Tytöt on myös tervetulleita tänne palstalle. jakakaa pervot ajatukset :p
Rintsikat poijjilla...
31
785
Vastaukset
- pervopoeka96
Avautukaa Ihmiset.
- http://adf.ly/1vvD8
- pevopoeka96
Painu kotias Linkkeinees pikku Kakara!!
- pyllyseta
SINÄ OLET PIILOHOMO.
- pervopoeka96
En ikinä tuu olemaan homo enkä myöskään oo!!!
mulla on tyttö kiikarissa mutten uskalla mennä puhumaan sille :)- pervopoeka96
ja lisään viel kun nään jonku hinttarin haluisin tappaa sen!!!!
- pyllyseta
SINÄ OLET ITSETUHOINEN HOMO. TYKKÄÄT PIPPELEISTÄ JA HAAVEILET ETTÄ JOKU LÄPSÄISISI SINUA PIPPELILLÄ POSKELLE.
- säälittävää
mikä sul o homoja vastaa!!??? :( mul on paljo kavereita jotka on homoja :(
- kyselijä96
vittu MÄ EN OO HOMO!!!!! MULLA ON VAIN FANTASIANI AIKA ERILLAINEN TEKEEKÖ SE HOMON JOS KÄYTTÄÄ JOTAIN TYTTÖJEN PAITOJA JA PIKKAREITA KUN NE TUNTUU MUKAVALTA :D PAINUKAA vittuun TÄÄLTÄ JOS HAUKUTTE HOMOKS JOTA TODELLAKAAN EN OLE!! vittu!!!
- voi että! oot sairas
HAHAHAHAHAH!!!!!! :D Haluut oolla nainen vai?
ei juma! hanki hame :D- kyselijä96
kyllä haluan :) ootko tyttö?
- pyllyseta
OLET HOMO. HAAVEILET SIITÄ ETTÄ MIES TYÖNTÄÄ PIPPELIN PYLLYYSI JA SINÄ KUVITTELET OLEVASI NAINEN.
- kyseljä96
Painu kotias pippelies kans olen pillu mies.
- olipaskaaamu
kiitoksia vuoden nauruista vaan kaikille
- wuhuuuuh
JEAH! Pyllyseta is back!
- voi että! oot sairas
Olen tyttö.
Mut ooks sä transu :D - miksimiksimiksi
miksi haluut tappaa homoseksuaaleja
- kyselijä96
Se vaan on niin homoja ei oo luotu tähän elämään! hyväksyn vielä lesut mutta homoja en vain siedä :) sitä paitti en voi olla homo kun meijän koulus on yks tyttö ja olen ihastunu siihen jo kun tulin siihen kouluun linkalla se on vain niin SöPö ma Diggaan. ainakun menen sen ohitte niin se kattoo mua hymyilee mutten uskalla mennä puhumaan vaikka unelmoin hänestä ja näen unia
- kyselijä96
En oo homo enkä transu eikö Hetero voi vähän pitää hauskaa :D
- pervopoeka96
oho käytin väärää nickiä
- Tyttövaan97
Pervopoeka96 ei siinä mun mielestä oo mitää pahaa jos toinen tykkää tyttöjen vaatteista... Oon muuten tyttö. Kultsi ei hätää käytä rintsikoit jos haluut(; Se on oikeestaan tosi söpöä ku tuut puhuu tän tälläsist asioist ,oot rohkee!
- pervopoeka96
KIITS! ja sä oot ihanin tyttö joka sanoo noin
- 46546765858
mitäs se sun tyttös tohon touhuun sanoo?
- ppppppppppppppppppöö
ootko joku 300 kilone?:Dhanki miesten rintaliivit
- pervopoeka96
-En oo viel viittiny mennä puhuu sille :(
-en ihan alle 100kiloonen oon kyl
naisten rintsikat tuntuu paremmalta :p - pikkarit aaahh
hahaa hahhaa.. Mullapa oli tänään koulussa pikkusiskon alushousut, oon 13 poika Espoosta, nää on
tälläset valkoset pikkuhousut, ihan kivat pitää, sopivat.
sisko 11v. mitähän se sanois jos tietäis et tein pissat näihin äsken. onks muut pojat pitäny tyttöjen alushousuja, pippeli pysyy ihan kivasti housussa. - Jebouh!
En, mutta runkkasin kerran tyttöystäväni pikkuhousuille...Kun ne olivat hänellä päällä. :)
- teee näin
Sano noi sun "tuhmat ajatukses" sille tytölle nii se ilahtuu varmasti!!!
Sähä voit kysyy jos saisit siltä parit rintsikat ja pikkarit! - nneiti98
lisätkää meseen [email protected](; ei tos mitää homoo oo ?
- tyttöpieni167984
Rupesi vähän naurattamaan :D Mut tosi rohkee oot. Susta saa joku tyttö kivan poitsun (--:
- Anonyymi
olet vakavasti homoonpäin. Harkitse apua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384350Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3382184Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481881- 1071800
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571449Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4821343Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316