uskotko teistä tulevan joku päivä avo- tai aviopari
Gallup: Uskotko parisuhteeseen
9
93
Vastaukset
- pettynyt.
Parisuhde jossain toisaalla siis palstalla
- ei jaksa yrittää
En. Liian monta estettä
- En usko
että häntä saan. Se tuntuu katkeralta, mutta niin siinä tulee melko varmasti käymään.
Vaikka vain hänet haluaisinkin, olen tässäkin asiassa realisti. Sellainen nainen ei voisi ajatella tällaista miestä kuin ystävänä, jos sellaisenakaan.
Tosin hän hymyilee lämpimästi minulle, mutta niin hän hymyilee muillekin miehille. Tosin yhdelle kaikkein suloisimmin. Minulle ainakin vain "viran puolesta". Tähän lopputulemaan olen tullut asiaa miettiessäni joka kantilta.- Taas ollaan tässä
Ootko ihan varma?
Ilta meni taas liian pitkälle ja yö tulossa.
Masennuksen puolelle taas menee....
Ota jotain "puuduketta".
- sivusta vaan
Miettimällähän asiat ei parane, vaan kysymällä ;-) Tosin voihan hänkin ajatella että säkin hymyilet "viran puolesta" Vatvomalla mikään ei parane! Avoin keskustelu lienee paras vaihtoehto
- njet njet
Ei tule. Olisi tullut jo jos olisi tullakseen.
- samoin.
ei tule. olisi tullut, jos olisi tullakseen. Tiedän että hän oli ihastunut muhun, jopa toi sen tavallaan esillekin, mutta ei tullut meitä. Eikä tulla koskaan enää kohtamaan. En vaan osaa unohtaa.
Voiphan se ollakii tai sitten ei.
- En tiedä.
Toivon kyllä, että meistä tulisi edes jotain. Mieluummin jälkimmäinen kuin ensimmäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685