uskotko teistä tulevan joku päivä avo- tai aviopari
Gallup: Uskotko parisuhteeseen
9
119
Vastaukset
- pettynyt.
Parisuhde jossain toisaalla siis palstalla
- ei jaksa yrittää
En. Liian monta estettä
- En usko
että häntä saan. Se tuntuu katkeralta, mutta niin siinä tulee melko varmasti käymään.
Vaikka vain hänet haluaisinkin, olen tässäkin asiassa realisti. Sellainen nainen ei voisi ajatella tällaista miestä kuin ystävänä, jos sellaisenakaan.
Tosin hän hymyilee lämpimästi minulle, mutta niin hän hymyilee muillekin miehille. Tosin yhdelle kaikkein suloisimmin. Minulle ainakin vain "viran puolesta". Tähän lopputulemaan olen tullut asiaa miettiessäni joka kantilta.- Taas ollaan tässä
Ootko ihan varma?
Ilta meni taas liian pitkälle ja yö tulossa.
Masennuksen puolelle taas menee....
Ota jotain "puuduketta".
- sivusta vaan
Miettimällähän asiat ei parane, vaan kysymällä ;-) Tosin voihan hänkin ajatella että säkin hymyilet "viran puolesta" Vatvomalla mikään ei parane! Avoin keskustelu lienee paras vaihtoehto
- njet njet
Ei tule. Olisi tullut jo jos olisi tullakseen.
- samoin.
ei tule. olisi tullut, jos olisi tullakseen. Tiedän että hän oli ihastunut muhun, jopa toi sen tavallaan esillekin, mutta ei tullut meitä. Eikä tulla koskaan enää kohtamaan. En vaan osaa unohtaa.
Voiphan se ollakii tai sitten ei.
- En tiedä.
Toivon kyllä, että meistä tulisi edes jotain. Mieluummin jälkimmäinen kuin ensimmäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437