uskotko teistä tulevan joku päivä avo- tai aviopari
Gallup: Uskotko parisuhteeseen
9
115
Vastaukset
- pettynyt.
Parisuhde jossain toisaalla siis palstalla
- ei jaksa yrittää
En. Liian monta estettä
- En usko
että häntä saan. Se tuntuu katkeralta, mutta niin siinä tulee melko varmasti käymään.
Vaikka vain hänet haluaisinkin, olen tässäkin asiassa realisti. Sellainen nainen ei voisi ajatella tällaista miestä kuin ystävänä, jos sellaisenakaan.
Tosin hän hymyilee lämpimästi minulle, mutta niin hän hymyilee muillekin miehille. Tosin yhdelle kaikkein suloisimmin. Minulle ainakin vain "viran puolesta". Tähän lopputulemaan olen tullut asiaa miettiessäni joka kantilta.- Taas ollaan tässä
Ootko ihan varma?
Ilta meni taas liian pitkälle ja yö tulossa.
Masennuksen puolelle taas menee....
Ota jotain "puuduketta".
- sivusta vaan
Miettimällähän asiat ei parane, vaan kysymällä ;-) Tosin voihan hänkin ajatella että säkin hymyilet "viran puolesta" Vatvomalla mikään ei parane! Avoin keskustelu lienee paras vaihtoehto
- njet njet
Ei tule. Olisi tullut jo jos olisi tullakseen.
- samoin.
ei tule. olisi tullut, jos olisi tullakseen. Tiedän että hän oli ihastunut muhun, jopa toi sen tavallaan esillekin, mutta ei tullut meitä. Eikä tulla koskaan enää kohtamaan. En vaan osaa unohtaa.
Voiphan se ollakii tai sitten ei.
- En tiedä.
Toivon kyllä, että meistä tulisi edes jotain. Mieluummin jälkimmäinen kuin ensimmäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662221Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61846Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381364Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 20784
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729