sain tämmöisen viestin blizzulta ku oon yrittäny kaikella mahollisella kirjautua accountille jos joku voisi kertoa että mitä teen. accountilla oli 4 85lvl hahmoa oikeasti jos joku jaksaa vaivautua auttamaan olen niin epätoivoinen että voi kertoa vaikka salasanan millä ennen pääsin pelaamaan jos vain joku osaa auttaa. /:
Greetings Kalle,
Thank you for your email. Unfortunately, it was not clear from your message exactly what you needed assistance with. Please resubmit your help request explaining your issue in more detail, and provide us with the following using our webform : https://eu.blizzard.com/support/webform.xml and enter the following information in the "Description" section with a clear explanation of your issue.
- Battle.net Account Name: The current account name (email address) you are using to login.
- Your Battle.net Secret Question and Answer.
- Name: The full name that the account was created with.
- The last 4 numbers of the credit card you are using on this account or a picture of the game card used, if you use those.
If your email address differs from the one you registered your account with, please provide your old email address as well.
If you wish to review our current Rules and Policies for World of Warcraft and Battle.net, they can be found at:
http://eu.blizzard.com/support/index/wow_policy
http://eu.blizzard.com/en-gb/company/about/termsofuse.html
Best Regards,
Christian A.
Customer Service
Blizzard Entertainment
Account and Billing Phone Numbers
http://eu.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_GB&articleId=23210
Technical Support Phone Numbers
http://eu.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_GB&articleId=22619
Webform
http://eu.blizzard.com/support/webform.xml
accountti takaisin
9
283
Vastaukset
- Umpro - Aggrammar
Eli, mikä ongelma sul on, ton mukaan sä olet lähettäny blizzardille viesti, mutta ne ei ole saanut selvää millasta/mihin sä apua tarttet. Tolla viestillä ne pyyttää sua tekemään uuden apupyynnön et sä selittäisit hieman paremmin sun ongelmas.
en tiedä itekkää muutaku et en voi mennä mun accountille. on sullu monenlaista viestiä. jossaki mun englannin mukaan oon ollu epäasiallinen joten mun pitää toidistaa et oon tän accountin omistaja mutku en ymmärrä tota oikee.
laitan yhen toisen viestin missä ne kertoo vähä paremmin.
An Account Recovery Form has been submitted for Battle.net account [email protected].
What does this mean?
We received a report that this account has been compromised, and we are taking the appropriate steps to help restore your access to this account as quickly as possible.
What steps did we take?
The password for this Battle.net account has been reset. Please check your email account for a message regarding your new temporary password. We strongly recommend that you create a new password after you log in.
In addition, we opened a Battle.net service ticket to restore your World of Warcraft character(s) and item(s). Your ticket number is 13625828. We'll send you another email when the process is complete, which under normal conditions usually takes 10 to 12 working hours (but please allow up to 2 working days). You do not need to open an in-game service ticket.
Why can’t I log into the game?
In some cases, including when the account was used in ways that violated our Terms of Use, you may not be able to log into some login-protected services (such as World of Warcraft) until all restrictions on the account have been removed.
What do I need to do now?
After you change your password, if you notice any unauthorized transactions on this account, please give us the time to address them from the service ticket prior to filing a duplicate request in-game. In addition, you can find some suggestions on improving your computer's security on our account security website, http://www.battle.net/security.
After that, we hope you can rest a little easier. You've just helped us get you back into World of Warcraft and this Battle.net account as soon as possible.
If you have any additional questions or concerns, our contact information can be found here: http://eu.blizzard.com/support/article/cs.
Thank you,
The Customer Support Team- Umpro - Aggrammar
Millasen viestin wow antaa sillon ku yrität kirjautua sisään.
- Markmanship/BM
Mulla on vähän samanlainen ongelma.Joku aasi joka ei osaa kehittää omaa charaansa yritti pölliä mun accon ja se on lukittu.Tietääkö kukaan miten sen sais takas?
- Huspa
Noh, ilmeisesti nyt oot siinä vaiheessa että Blizzard on ny vaihtanu sinu salasanas arvottuun, väliaikaseen salasanaan joka on sinu sähköpostiis lähetetty. Loggaat sitä salasanaa käyttäen accountilles ja vaihda sitten salasana mieluisekses. Tän jälkeen voit taas pelata normaalisti ellei Blizzu vaadi sinuu vaihtamaan vielä sähköpostiosoitetta.
Kannattoo kuitenki vamistaa tuollasissa vaiheissa ettei koneella ole mitään keyloggereita tai vastaavaa ajamalla täys koneen tarkistus virusten yms varalt. Syntyy vaan isompi soppa jos sinu accos vietäis taas.- Huspa
En vaan käsitä miks ihmiset pelaa MMO -pelejä jolleivat tajua hölkäsen pöläystä englannin kielestä... .. .
- nalayana
Kolmesti acconi hakkereille menettäneenä ja takaisinsaaneena voin sanoa että kyseinen prosessi on tuskallinen. Sinun pitää lähettää webformi blizzuille, jossa sanot että accosi on viety (compromised). Sinun pitää lähettää salaisen kysymyksesi vastaus sekä original wowin (vanilla) boksin CD-key. Jos tätä sinulla ei ole, sinun pitää todistaa henkilöllisyytesi ja lähettää kuva kuvallisesta henkilökortista, passista tms. mistä käy ilmi että se olet sinä. Sinun pitää myös vaihtaa sähköpostiosoite battle.net accoasi varten ennenkuin blizzut viimeinki antavat tunnuksesi takaisin. Ja kuten Huspa sanoi, koneen täyspuhdistus ettei acco lähde uudestaan. Suosittelisin vetämään rankimman kautta ja formatoida koko värkki niin ainakin lähtee keyloggerit mäkeen.
- taivas1987
entäs ku en muista salaista kysymystä, kaikista osista CD-key kylläkin on tallessa. ja erittäin tyhmä kysymys mikä on webform?
- taivas1987
tämmöne viesti tuli sähköpostii ku laitoin 6 ensimmäistä kirjainta CD-key:stä battle.netin sivuille:
Uusi
|
Vastaa
Vastaa kaikille
Lähetä edelleen
|
Poista
Roskaposti
Puhdista ▼
Merkitse ▼
Siirrä kohteeseen ▼
|
Tulosta
[Päivitä]
Ohje ▼
Asetukset ▼
Edellinen viesti
Seuraava viesti
|
Palaa viesteihin
Blizzard Entertainment Europe [EN] - Use of Account Recovery webform
26.5.2011
Vastaa ▼
wowi wowila
Vastaanottajat: [email protected]
Blizzard Entertainment Europe [EN] - Use of Account Recovery webform
Greetings,
Thanks for contacting us using the Account Recovery webform.
We have finished our investigation and we found no evidence that your account is compromised. We have verified that there wasn't any 3rd party access to your account. We have checked your characters and there are no missing items or gold loss.
The recovery webform provides limited information; if you still cannot access your Battle.net account, please contact the Account Security department using the contact webform available at: https://eu.blizzard.com/support/webform.xml
If you are using a Battle.net Authenticator in your account, it might be necessary to resynchronize the device to make it work correctly again. If you are unable to resynchronize it yourself, or if your issue persists after doing so, we can unlink the Authenticator from your account. In order for us to remove your Authenticator you will need to send the following information for account verification using our contact form (https://eu.blizzard.com/support/webform.xml):
- Your Battle.net account name
- Full name registered on the account
- Your Battle.net Secret Question and answer
We also require one of the following:
- The serial number of the authenticator
- A legible scan or photo of a piece of government-issued photo identification, such as a passport or driving license matching the first and last name of the registered account owner
Please remember to include the ID as an attachment and not as an image pasted into the main body of the email.
If you are unable to use our contact form, you can send the required information by post:
Blizzard Entertainment Europe
Service Clientèle
TSA 60 001
78143 Vélizy Villacoublay Cedex France
If you require any further assistance please do not hesitate to contact us again. https://eu.blizzard.com/support/webform.xml
If you wish to review our current Rules and Policies for World of Warcraft and Battle.net, they can be found at:
http://eu.blizzard.com/support/index/wow_policy
http://eu.blizzard.com/en-gb/company/about/termsofuse.html
Regards
Game Master Skaldenth
Customer Services
Blizzard Entertainment
http://eu.blizzard.com/support
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1725831
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263644- 802536
- 372069
- 331872
- 431827
- 1051752
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371418