Vaimo huorana

Aisurina

Vaimoni muuttuu estottomaksi muutamasta lasillisesta viiniä. Hän yllätti minut sanomalla, että eräs tuttavansa myi maksusta seksiä ja että halusi itsekin kokeilla, miltä tuntuisi mennä sänkyyn täysin vieraan miehen kanssa.
Vastasin hänelle enempiä ajqattelematta, että sen tietäisi vain kokeilemalla.

Koin yllätyksen, kun tulin töistä kotiin ja näin hänen edessään nipun kirjeitä. Vaimolla oli ollut ilmoitus silloisessa Ratto-lehdessä ja sieltä tulleet vastaukset nyt tutkittavina.
Menettelimme niin, että vuokrasimme mökin eräästä lomakylästä ja menimme sinne vaimon vastattua muutamalle ehdokkaalle. Ajatus siitä, että tuntemattomat miehet panisivat omaa kultaani kiihotti älyttömästi ja minä lähdin leikkiin mukaan.
Katselin ensin kalu kovana, kuinka hän pukeutui seksiasuihin, meikkasi kasvonsa ja lähti sipsuttelemaan lomakylän portille, mistä palasi mökille auton kyydissä. Olin itse mökin takana piilossa, mutta hiivin kuuntelemaan avoimen ikkunan alle, mitä sisällä puhuttiin. Pian myös kurkistin peremmälle ja siellähän vaimo oli selällään jalat levitettyinä, kun häntä naitiin.
Päivän aikana hänellä oli kolme eri miestä ja seuraavana samoin. Kun tämä kokeilu oli toteutettu, vaimoni laittoi nipun seteleitä pöydälle ja sanoi kaunis hymy punatuilla huulillaan, että kaikki oli tuntunut miellyttävältä, mutta ei enää jatkaisi.

21

25872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PANEVA IIIHANAA

AHH, IIHANAA KUN MIEHENI PANEE TÄYTTÄ SAMALLA KUN KIRJOTAN TÄTÄ!!!!AHHH, IIIIHANAAAA!!!!!! (|) (pimppi). [|] (kalu) Ahhhhhh!!!!!!

• Voi ressukkaa

ei tuo IIIHAHAA vai oliko se IIHHANAA vaikuta kovin tervejärkiseltä.

• jeehna

Maksettiinko asianmukaiset verot?

• Kyttäätkö?

Ota selvää, ole hyvä.

• suosittelen

Hieno homma, suosittelen kaikkia vaimoja kokeilemaan samaa ...........

• Vaimoni halusi usean tuntemattoman miehen naivan häntä yhdellä kertaa. Siis jonkinlainen gangbang. Toisilleeen tuntemattomat miehet saapuivat mökille viikonlopun viettoon. Minä esiinnyin myös sopimuksen mukaan yhtenä noista. Nautinnollinen tapaus...

• aaasssss

Tässä teille huoraamista: Suomea myydään - Eliitti valehtelee ja kansa kärsii
      http://losportalos.blogspot.com/2011/09/suomea-myydaan-eliitti-valehtelee-ja.html

Synkkiä talousuutisia - Taas!
      http://losportalos.blogspot.com/2011/09/synkkia-talousuutisia-taas.html

Euro-valuutan loppu oven takana - suojaudu nyt hopealla!
      http://losportalos.blogspot.com/2011/09/euro-valuutan-loppu-on-oven-takana.html

Loistava ilmainen kirja tietoisuudesta, taloudesta ja henkisyydestä:
      http://www.scribd.com/doc/61830837/Tietoisuuden-Laajentuminen-Tahtilapsen-Perspektiivi

• eijaksaääliöitä

Menisit vitun foliohattu trollailemaan jollekin muulle palstalle.

• aisuri minäkin

Vaimoni on antanut vieraille mutta ei rahasta. Olis kyllä kiihoittavaa kokeilla sitäkin. On se niin kiihoittavaa hyökätä vaimon päälle kun vieras mies on just ollu siinä ja ruiskuttanu spermansa vaimon vittuun .

• tiko

Myös minun vaimoni on antanut vieraille ja tutuille..monta kaveria olen saanut valita joita vaimo sitten koittaa vampata ja onnistuuhan se. Serkkuni menetti neitsyytensa vaimolleni ja pari muutakin tuttua. Joillekkin,kuten serkulleni kerroin jo etukäteen mitä on odotettavissa ja sain olla todistamassa vaimoni naintia.. Ja olet oikeassa,vieraan jäljiltä pillu on äärettömän liukas ja hyvän tuntuinen. Tämä sopii vaimolleni erittäin hyvin ja myös minulle ja ajattelemme usein kuinka jotkut vaimot ei saa vieraalta eikä omalta mieheltä,se on niin väärin. EN itse halua muita naisia,vain tämä aisuruus ja osallistuminen sessioihin saa minut kiimaiseksi. mies48 nurmijärvi

• Anonyymi
        tiko kirjoitti:

Myös minun vaimoni on antanut vieraille ja tutuille..monta kaveria olen saanut valita joita vaimo sitten koittaa vampata ja onnistuuhan se. Serkkuni menetti neitsyytensa vaimolleni ja pari muutakin tuttua. Joillekkin,kuten serkulleni kerroin jo etukäteen mitä on odotettavissa ja sain olla todistamassa vaimoni naintia.. Ja olet oikeassa,vieraan jäljiltä pillu on äärettömän liukas ja hyvän tuntuinen. Tämä sopii vaimolleni erittäin hyvin ja myös minulle ja ajattelemme usein kuinka jotkut vaimot ei saa vieraalta eikä omalta mieheltä,se on niin väärin. EN itse halua muita naisia,vain tämä aisuruus ja osallistuminen sessioihin saa minut kiimaiseksi. mies48 nurmijärvi

Tiedän täysin tunteesi, se on todellakin upeaa. Um58 nurmijärvi

• masa

moro !
      Olen minäkin ollu suhteesa missä ex naiskaveri oli antanu vieraalle ja täytyy myöntää kiihitti kun kerto jälekeen päin mitä oli tullu tehtyä. Eli muutama vuosoi sittn Levillä oli menny kapakkaan ja siellä joku vanhempi paiskunta oli sanonu että mene tuohon pöytään siitä on moni nainen lähteny,!Oli sanonu että en mene tarjoamaan jos ei täältä hae niin olkoon oli joku mies kuullu ja heti tarjonnu viiniä mitä oli naiseni juonu. No siinä illan mittaan oli tansinu ja tarjonnu lisää kun ilta loppu oli vieny huoneeseen ja kun ex ollu aina ns. helppo nakki humalassa oli se onnistunu helposti. Huoneessa sitten oli kaveri antanu oikein hutsun käsittelyn kovaa ja joka tavalla. Aamulla oli s halunnu vielää ottaa uusiks mutta ei ex ollu antanu kait kun oli selvinny tai sit oli jo paikat niin hellät???? Kun kerto niin sanoin että olis pitäny antaa kun kerran oli siellä ja tarjos koko illan. Ei mahda mitään mutta kiihottaa kun vieras panee minun naisia. Nyt pitäs löytää uusi Nainen joka olis samalla aaltopituudella minun kanssa.
      Mies 50 v

• jk

Tositarina kuultu kylältä avokin miehen monilta kavereilta..ja tapahtuma kulkee yhä vaan... Vaalehiuksinen ( M ) niminen nainen petti ( J) miestään) ja ( P) kanssa.
      Nainen ja (P) lähti koivumetsälle ja siellä laittoivat piknicin..ja nainen yllytti sitomaan (P) itseään kelmulla koivunrunkoon..niin että ei saa irti itseään, nainen (M) nauttii alistumisesta nimittäin, ja pani huutaen aaaaaah...Kyllä (p) on kertoillut kavereille miten vaihtoi ( M) sitten brunettiin (A) ja brunetti oli seksinymfo.
      (A) sitten kertoi että miten saunanlauteilla he harrasti jumppaseksiä...kun (A) mies ( Ns) oli töissä sen aikaa..Nyt naiset katkerina eivät saaneet miestä,vaan yhä haaveissaan haaveilee runkkari (P) aaaah se oli niin raju ja miten se silitteli joka kohdasta..Miten (A.) mies ei tee alotteita yhyyy. näin kyllästynyt omaan mieheen. Kylältä kuultu tositarina ja kulkee kaikkien korvissa.

• va711

sorry mut mä en usko tota..mun mies ei kestäis ja viel repostella tääl yleisesti..ehkää sit jos olis saanu olla mukana...

• Anonyymi

olemme 40v pariskunta, olimme leirialueella, paisteltiin makkaraa seurasimme yhtä porukkaa 2M+1N, kävivät vuorotellen teltassa naimassa tyttöä. Vaimo katsoi ja sanoi tuo ilisi ihanaa aikaa ja nauroi. Joimme viinaa limukkapulloista paistamaan tuli kolme poikaa tultiin hyvin juttuun, pojat huomas saman teltta hommasta, ei taida mellä onnistaa ja nauroivat. Kerroin että vaimo haluaisi kokeilla katsoivat vaimoa vaimo sanoi ukko höpöttää kun nähtiin tuo teltta touhu. En minä höpötä, kuka pojista lähtis ensin, Rehvakkain poika nousi, no lähetkö vaimo läksi asuntoautolle käveleen, Kävin kioskilla hakeen limsaa kuuntelin vähän aikaa auton vieressä kyllä kulta sai kunnolla kuului kun kuiski nai takaa voi vittu kun tuntuu hyvältä tule tule oiiih. Poika tuli ja seuraava sisään. Kun tämä tuli ulos viimmeiselle pojalle sanoin mennään kumpikin. Poika meni suoraan haarojen väliin vaimo kirkaisi ja kuiski ihanaa olla huorana, nousi pojan päälle ratsastamaan, tulin taakse vaimo säikähti kokeilin pyllyä oli aivan spermassa vaimo innostui tästä lisää tulin taakse, et kai sinä työnsin kalua pyllyyn vaimo meni aivan etuasentoon kalu meni liukkaasti sisään täällähän on jo käyty spermaa tuli vastaan vaimo oli muissa maailmoissa kuiski vaan pankaa pankaa laskin sisään vadin pois sperma valui pojan palleille ja pian laukes. Suihkun jälkeen menimme ulos sovittiin poikain kanssa että ovat meillä yötä. Lisää vähän viinaa ja vaimo oli kokoajan alasti vähän väliä joku nai ja vaimo oli koko ajan kiimassa. Yöllä heräsin kun kalua imettiin katsoin yksi pojista imi kaluani tuntui hyvältä niin annoin imeä, vaimo makasi vieressä ja joku nai sitä takaa vaimo kuiskas poika kysy siltä lupaa ja nauroi. Näin vaimon silmistä että sai taas spermaa sisään. aamulla pojat läksi ja me alettiin nukkumaan kaksin.

• Anonyymi

Minäkin pääsin liukkaille. Olin silloin reissuhommissa ja hilasin vaimoni mukaan hotelliin. Meitä oli samasta firmasta kymmenkunta miestä ja teimme työn suunnittelusta johtuen vuorotöitä. Minä hävisin "arpajaiset" ja jouduin ottamaan yövuoron. Jo ensimmäisenä aamuna, kun tulin takaisin hotelliin, missä oli viihdettä tanssien muoossa joka ilta, niin vaimoni makasi vuoteellla aika rähjäisen näköisenä ja kyn utelin moista, sanoi saaneensa kunnon panot parilta työkaveriltani. Vaimoni vaati minua nuolemaan alapäänsä puhtaaksi ja sen teinkin innolla. Oli ihmeellistä saada vierasta spermaa kielelle vaimon pillusta. Sen päälle tietenkin panot liukkailla. Tätä jatkui joka ilta sen puolitoistaviikkosen jakson aikana ja vaimoni oli ihan ihastuksissaan saadessaan kerrankin vierasta oikein kunnolla. Paria näistä kavereista olemme myöhemmin kutsuneet kotimmekin panojen merkeissä.

• Anonyymi

Meillä on ns. avoin suhde. Kun olemme vieraassa kaupungissa vaimo antaa ymmärtää hienommassa ravintolassa että on huora ja saattaa joskus sopiakkin asiakkaan sinne. Kun haluaa vierasta sanoi voihan siitä rahan ottaa, joskus illassa saattaa tienata herrasmiehiltä liki tonnin, ei lähde ryhmäpanoihin ja on mukana hälyytin joka ilmoittaa minulle. Kun menee asiakkaan huoneeseen tekstaa huoneen numeron heti minulle, jos tarvii apuja. Kertoo minullle illalla tapahtumat kun rakastellaan. Homma joskus mullekkin naisia jotka haluaa naitattaa itseään. Rahat käytetäään aina lomailuun

• Anonyymi

Toivottavasti vaimosi myy anaaliseksiä, sille on kysyntää.

• Anonyymi

Me tavattiin vanhempi n 60v mies ravintolan terassilla Oulussa, olemme n.45v pari minä vanhempi. keskusteltiin ja mies oli kiva vaimonkin mielestä, kertoi että oli eronnut kolma vuotta sitten kun vaimo oli juonut liikaa, mutta naista tekisi nyt mieli, vaimo nauroi katsotaan sinulle sopiva. Ei oikein näkynyt sopivaa, sanoin käviskö mun vaimo, heitin keskusteluun.
      Mies katsoi, sen päättää sun vaimo, Kirsi naureskeli ai kauppaako ukko minua sinulle. No jos kauppaa maksan 500 ekeä illasta. Asia jäi siihen illemmalla katsoin vaimoa taisi kiinnostaa kun naureskeli ja oli vähän vapaamielisempi. Menin sisälle vessaan, katsoin terassille mies piti kädestä kiinni ja vaimo naureskeli ja hyväili kättä, kun menivät tupakka paikalle mies vähän hyväili pyllyä ja selkää eikä vaimo yhtään vastustellut.
      Tulin pöytään kerroin että mennään huoneeseen, ei minä menen omaan huoneeseen mies sanoi mennään sinne. Juotiin muutama konjakki, nostin puhelimen ja sanoin käyn omassa huoneessa. Odottelin jonkin aikaa laitoin viestin vaimolle otatko viisisataa, jos otat kerro että mun pitää käydä töissä ja ilmoitan kun tulen. Tuli puhelu, olen vessassa mies on vähän hyväillyt ja voisin ottaa rahat.
      Vaimo tuli yöllä ja herätti. Mies oli ihana, minun piti ensin riisuuntua ja keimailla ja vähän sylitanssia, tunsin todella olevani huora ajattele. Laskeuduin ja imin sen kalua se oli yllättävän iso ja karkea suoninen, istuin sylissä ja rakasteltiin pitkään mies pani sitten takaa valuin kiimaa oikein tyrkytin itseäni kehui kuinka seksikkään kiimainen olen ja nautin , kun pani edestä sain kaksi orgasmia ennen kuin laukesi. Istuin vieressä ja kalu ei paljon laskenut, kysyin miten noin jaksat näytti otin varalta näitä. Olin niin kiimassa että hyppäsin imemään uudestaan aika pitkään, mies halusi myös imeä, kun harmaa pää liikkui haaroissa sain uudestaan orgasmin oli niin kiihottavaa, mies nai edestä ja takaa, halusin vain antaa vähän väliä tuli pieniä orgasmeja kunnes tunsin että paisui lisää laski sisään suutelin pitkään kiitokseksi illasta.
      Tässä viisisataa. Aamupalalla noin puoli seitsemän mies istui jo pöydässä menimme sinne keskusteltiin kaikkea. Vaimo puristi minua pohkeesta, kerroin käyn vielä töissä ja lähdin. Tulin yhdeksältä laitoin viestin huoneessa ??. Kohta olen.
      Vaimo tuli huoneeseen halasi ja suuteli, oli ihanaa, heti kun läksit näytti pilleriä ja nielaisi, aloin kostua jo siinä lähdettiin heti huoneeseen. Et usko imin ja nuolin heti sisällä mies nai seinää vasten se oli ihanaa kuin olisi ottanut väkisin, raksteltiin siitä sitten suihkussa tultiin huoneeseen nojasin ikkunaan pani takaapäin katsoin Oulun torille se että joku näkisi sai aivan villit ajatukset tuntui että jalat pettää kun tulin sain ihanat aineet sisään. Keskusteltiin kaikesta vähän aikaa nousin syliin kun taas oli kovana katso rintoja kun se imi halusta ja minä nain kuin hullu. Tässä toiset kolmesataa nyt vain. Kotiin mennessä nelostiellä ajoin P-paikalle vaimo halusi naida kun autoja meni ohi kumpainenkin nautti kun ei tiedä näkeekö kukaan.

• Anonyymi

Rouvani 47v,pohjoisesta keski-suomesta. Todella ujona olen häntäpitänyt mutta jo pieni määrä alkoholia saa vaimon muuttumaan estottomaksi nartuksi...
      Olen kuullut että hän olisi humalassa jo pidempään hakenut netistä vieraita miehiä.
      Itse teen reissutöitä ja nyt olinkin jo kotona kun vaimo saapui kännissä kotiin,kolme mustalaista saattoi hänet...mitä ..ttua,
      Vaimo oli todella käytetyn oloinen mutta kiisti ettei ollut kuin kyydin saanut kotiin...

• Anonyymi

H­­­ei! Oma str­­eam. Sisää­­nkäynti kaiki­­­lle, jotk­­a haluav­­­at pi­­­tää hauskaa 👉 http://bbseeb.tk/H/8mSJ 👈

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Akava kieltää sairaanhoitajien palkkojen korotukset

Suomessa on koronapandemian vuoksi huutava puute koulutetuista sairaanhoitajista. Osa on mennyt Norjaan töihin, noin 2.000€/kk paremman palkkauksen
      Maailman menoa
      148
      4078
    2. Teholla nyt jo 72 ihmistä. Enemmän kuin kertaakaan 2020 alun jälkeen

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008544154.html Nyt omikron alkaa viemään teholle ja hurjin viikko alkaa huomenna. 72 on nyt teholla. Ottakaa rokot
      Maailman menoa
      255
      2669
    3. Ex-huippumalli Anne Kukkohovi hekottaa kuuman kosteasta muistosta: "Ei tarvittu pitkiä kalsareita"

“Juontaja makasi välillä selällään lattialla happea haukkaamassa…” Kyllä viime kesä oli todellakin KUUMA.... https://www.suomi24.fi/viihde/ex-huippuma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      2185
    4. Nakkilassa tapahtuu

Missä päin Nakkilaa tuo aamullinen ampuminen tapahtui? https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008543567.html
      Nakkila
      16
      1905
    5. Mies, olisiko meidän

Aika kohdata IRL ja selvittää asiat?
      Ikävä
      49
      1184
    6. Hyvä on nainen myönnän

Pilkkasin sinua muutaman kerran koska tahdoin että lähdet pois mielestäni mutta oikeasti tahdon sinua koko ajan ja tahtoisin riisua tuon roikkuvan pai
      Ikävä
      45
      1095
    7. Vastaa mies rehellisesti

Kohdataanko me enää koskaan?
      Ikävä
      111
      1091
    8. Karvoitus naisella

Pitääkö jo ennen treffejä kertoa miehelle,että olen karvainen pimmsasta ja kainaloista. Osallehan tälläinen on ällöttävää ja mua taas sattuu kun mies
      Sinkut
      147
      943
    9. Sun elämäsi rakkaus

viettää nimipäiväänsä milloin?
      Ikävä
      31
      859
    10. Jos kaivattusi

Makaisi alastomana edessäsi, niin mitä tekisit?
      Ikävä
      64
      801
    Aihe