Tartu mikkiin uusinta !

Lorujaje

14.9 tulee TV2:lta uusintana se toissakevään Tartu mikkiin- jakso jossa Tapani oli mukana ( muina artisteinahan siinä jaksossa oli Mikko Mäkeläinen, Marita Taavitsainen ja sitten se yksi naislaulaja jonka nimeä en nyt muista )

21

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En enää katso tartu

      TARTU MIKKIIN ojelmaan uusi juontaja, en voi katsoa tätä rattijuoppoa.
      Paljono muuten sai tuomiota, ei siis todellakaan normaali kansalaisen tuomiota, nämä juntti julkkikset aina pääsevät kuin koira veräjästä. MIKSI????????????

      • *aikalainen*

        No siellähän on sitten rattijuoppo ja virheistään oppimaton kaahari yhdessä.
        En missään nimessä katso ohjelmaa, ensimmäisellä kerralla katsoin ja voin pahoin kun tupsukka siellä oli mukaniinvitsikäs....yök!


      • *aikalainen* kirjoitti:

        No siellähän on sitten rattijuoppo ja virheistään oppimaton kaahari yhdessä.
        En missään nimessä katso ohjelmaa, ensimmäisellä kerralla katsoin ja voin pahoin kun tupsukka siellä oli mukaniinvitsikäs....yök!

        Mä aion katsella tuon uusintana, vaikka mulla on se kyllä taltioitunakin ja oon sen pari kertaa katsonut. Tapsa on hyvä siinä ! Parasta koko jaksossa.

        Mä olen aina tykännyt ,että se Sami Hintsanen sopii tosi mainiosti juontamaan tuota ohjelmaa, mutta tuon rattijuoppouden takia kieltämättä meni vähän maku siihen. Mun mielestä kännissä ajaminen on kyllä vielä tuomittavampaa kuin ylinopeus.


      • no jaa............
        Justiinax kirjoitti:

        Mä aion katsella tuon uusintana, vaikka mulla on se kyllä taltioitunakin ja oon sen pari kertaa katsonut. Tapsa on hyvä siinä ! Parasta koko jaksossa.

        Mä olen aina tykännyt ,että se Sami Hintsanen sopii tosi mainiosti juontamaan tuota ohjelmaa, mutta tuon rattijuoppouden takia kieltämättä meni vähän maku siihen. Mun mielestä kännissä ajaminen on kyllä vielä tuomittavampaa kuin ylinopeus.

        ." Mun mielestä kännissä ajaminen on kyllä vielä tuomittavampaa kuin ylinopeus. "

        No jaa.. enpä tiedä tuosta. Itse pidän niitä kyllä yhtä vaarallisina ja tuomittavina rikkeina. 10 kilometrin nopeuden ylitys ei nyt maantiellä vielä niin paha ole ( taajamassasekin on kyllä vaarallista), mutta 20 km/h yli sallitun ja sitä isommat nopeurajoitusten rikkomiset ovat kyllä jotakuinkin yhtä iso turvallisuusriski itselle ja muille tielläliikkujille, kuin humalassa ajaminenkin.


      • puumainen
        Justiinax kirjoitti:

        Mä aion katsella tuon uusintana, vaikka mulla on se kyllä taltioitunakin ja oon sen pari kertaa katsonut. Tapsa on hyvä siinä ! Parasta koko jaksossa.

        Mä olen aina tykännyt ,että se Sami Hintsanen sopii tosi mainiosti juontamaan tuota ohjelmaa, mutta tuon rattijuoppouden takia kieltämättä meni vähän maku siihen. Mun mielestä kännissä ajaminen on kyllä vielä tuomittavampaa kuin ylinopeus.

        *naurua* Tyypillistä Justiinaxia, jos joku tekee vielä vähän pahempaa kuin tupsuliini niin Justiinaxin mielestä tupsuliinin rikokset mitätöityvät
        .
        Kuulehan Justiinax, sellaiset kaahailut mitä tupsuliini on harrastanut/harrastaa, eivät muutu yhtään hyväksyttävämmiksi, tekevät muut mitä tahansa. Tupsuliinilla on ollut säkää, ettei ole kenellekään sattunut pahemmin hänen kaahailujensa vuoksi, siitä ei todellakaan ole kiittäminen tupsuliinia vaan kanssa-autoilijoita, joilla ovat hoksottimet pelanneet.

        Ajattelehan tilannetta, tiellä on näkemäeste, mäennyppylä tai vastaava. Rajoitus on 80km/h. Joku koululainen esim. lähtee ylittämään tietä koska yhtään autoa ei näy ja hän tietää voivansa turvallisesti silloin mennä. Yhtäkkiä mäennyppylän takaa tuleekin tupsuliini tuhatta ja sataa.... enpä usko, että tupsuliini ehtii edes ajatella mitään kun jo tömähtää.
        Mutta sinähän varmaan täällä kirjoittasit, että tupsuliinilla oli huonoa tuuria, tai että mitäs käveli eteen.
        Liikenne on luottamuspeliä, eli kaikkien tielläliikkujien pitäisi voida luottaa, että kanssa-autoilija myös noudattaa KAIKILLE tarkoitettuja liikennesääntöjä.
        Kun sinun kirjoituksiasi lukee niin tulee mieleen, että ässäarvallako olet ajokortin saanut.... jos sinulla sellainen sattuu olemaan.


      • puumainen kirjoitti:

        *naurua* Tyypillistä Justiinaxia, jos joku tekee vielä vähän pahempaa kuin tupsuliini niin Justiinaxin mielestä tupsuliinin rikokset mitätöityvät
        .
        Kuulehan Justiinax, sellaiset kaahailut mitä tupsuliini on harrastanut/harrastaa, eivät muutu yhtään hyväksyttävämmiksi, tekevät muut mitä tahansa. Tupsuliinilla on ollut säkää, ettei ole kenellekään sattunut pahemmin hänen kaahailujensa vuoksi, siitä ei todellakaan ole kiittäminen tupsuliinia vaan kanssa-autoilijoita, joilla ovat hoksottimet pelanneet.

        Ajattelehan tilannetta, tiellä on näkemäeste, mäennyppylä tai vastaava. Rajoitus on 80km/h. Joku koululainen esim. lähtee ylittämään tietä koska yhtään autoa ei näy ja hän tietää voivansa turvallisesti silloin mennä. Yhtäkkiä mäennyppylän takaa tuleekin tupsuliini tuhatta ja sataa.... enpä usko, että tupsuliini ehtii edes ajatella mitään kun jo tömähtää.
        Mutta sinähän varmaan täällä kirjoittasit, että tupsuliinilla oli huonoa tuuria, tai että mitäs käveli eteen.
        Liikenne on luottamuspeliä, eli kaikkien tielläliikkujien pitäisi voida luottaa, että kanssa-autoilija myös noudattaa KAIKILLE tarkoitettuja liikennesääntöjä.
        Kun sinun kirjoituksiasi lukee niin tulee mieleen, että ässäarvallako olet ajokortin saanut.... jos sinulla sellainen sattuu olemaan.

        No joo.. kyllä kai se noinkin on mut ... noh jääköön nyt sanomatta kun siitä nousis kummiskin taas älymöly.


      • Abso totuus
        Justiinax kirjoitti:

        Mä aion katsella tuon uusintana, vaikka mulla on se kyllä taltioitunakin ja oon sen pari kertaa katsonut. Tapsa on hyvä siinä ! Parasta koko jaksossa.

        Mä olen aina tykännyt ,että se Sami Hintsanen sopii tosi mainiosti juontamaan tuota ohjelmaa, mutta tuon rattijuoppouden takia kieltämättä meni vähän maku siihen. Mun mielestä kännissä ajaminen on kyllä vielä tuomittavampaa kuin ylinopeus.

        "Mun mielestä kännissä ajaminen on kyllä vielä tuomittavampaa kuin ylinopeus."

        Toit hyvän näkökulman esille ja olen 100-prosenttisesti yhtä mieltä tästä asiasta kanssasi. Sääli sikäli, koska Hintsanen on juontajana todella hyvä.

        Tapani Kansa on mahtavan taidokas laulaja, ja jonka tunteikkaalle mutta vahvalle baritoniäänelle ei kevyen musiikin saralla vedä Suomessa kukaan vertoja. Tämän sanottuani, tällainen yhteisesiintyminen ei kuitenkaan ole mielestäni hänen vahvinta alaansa.


    • Gyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

      Se mitä Tapsa tekee on aina vähäistä rikettä ja niinhän kaikki tekevät...

    • Annu.

      On minulla se tallennettuna ja siinä on hyvä se juttu että voi kelata pois tuon ällöpapparaisen osuudet.

    • Pitihän piapoposki Annunkin taas päätään tulla paukuttamaan. Tapsa on kaukana papparaisesta ja päihitti mennentullen sen sun etovan Mikko Mäkeläises taas tuossakin ohjelmassa. Mäkeläinen ei edes osannut mitään muita biisejä kun sen oman kamean rallinsa ja sen se lauloi niin että räkä suusta lensi, mutta onneks sen kohdan voi taltioinnista kelata yli.

      • puumainen

        Mikä on piapoposki?

        Ja taas Justiinax on elementissään.

        Kun juttujasi lukee niin herää kysymys, että millaisessa deekuyhteisössä oikein elämääsi elät. Kielenkäyttösi on ainakin alle kaiken arvostelun.


      • puumainen kirjoitti:

        Mikä on piapoposki?

        Ja taas Justiinax on elementissään.

        Kun juttujasi lukee niin herää kysymys, että millaisessa deekuyhteisössä oikein elämääsi elät. Kielenkäyttösi on ainakin alle kaiken arvostelun.

        Piapoposki jonka mielipiteet on mitäänsanomatonta mössöä.

        Enkä elä minkäänlaisessa deekuyhteisössä ettäs tiedät sen. Oon tänävuonna vain pari kertaa juonut alkoholia ( Vappuna ja juhannuksena lasin kuohuviiniä) .


      • Annu.

        Siis piapoposki :D ihan kamalaa kielenkäyttöä. Mitä ihmettä tuo oikeesti tarkoittaa.
        Ja Tapsukka on ällöpapparainen sanoit sinä mitä vaan. Tapsa jäi Mikolle 10-0 Mikon hyväksi jo pelkällä olemuksellaan ja äänellään vaikka ei ollutkaan semmoinen pyrkyri kuin Tapsukka joka toi itteensä koko ajan tyrkylle. Siinä biisissä oli tarkoituskin räkä lentää koska sanatkin sen jo kertoi ;D Mahtavaa! Ja taas apinoit minua kun kirjoitat että voi kelata ohi... surkuhupaisaa.
        Vai että kaksi kertaa perskännit, no taisi viedä ne kerrat sen järjenhivenenkin mikä sulla on mahdollisesti...? joskus ollut.


      • Joku vaan
        Annu. kirjoitti:

        Siis piapoposki :D ihan kamalaa kielenkäyttöä. Mitä ihmettä tuo oikeesti tarkoittaa.
        Ja Tapsukka on ällöpapparainen sanoit sinä mitä vaan. Tapsa jäi Mikolle 10-0 Mikon hyväksi jo pelkällä olemuksellaan ja äänellään vaikka ei ollutkaan semmoinen pyrkyri kuin Tapsukka joka toi itteensä koko ajan tyrkylle. Siinä biisissä oli tarkoituskin räkä lentää koska sanatkin sen jo kertoi ;D Mahtavaa! Ja taas apinoit minua kun kirjoitat että voi kelata ohi... surkuhupaisaa.
        Vai että kaksi kertaa perskännit, no taisi viedä ne kerrat sen järjenhivenenkin mikä sulla on mahdollisesti...? joskus ollut.

        Kyllä Tapsa vei Mikko Mäkeläistä kuin kuoriämpäriä ihan 100-0. Tapsa lauloi hienosti, otti heti tilan haltuunsa, kuten viihdetaiteilijan pitääkin. Tapsa tunnisti hyvin lauluja ja hoksottimet toimivat nopeammin, kuin Mikko ja Marita ehtivät eväänsäkään liikauttaa nappia painaakseen.
        Tapsa oli laulajista ainoa joka osasi ottaa yleisön siellä studiossa huomioon. Näytti heille, että laulakaa vaan mukana yms.
        Lopussa teki myös fiksusti kun Sami Hintsasen loppulaulun aikana järjesteli lapset siihen porukan eteen etteivät jää sinne isompien taakse pimentoon ja sotkettavaksi.


      • Minä itse
        Joku vaan kirjoitti:

        Kyllä Tapsa vei Mikko Mäkeläistä kuin kuoriämpäriä ihan 100-0. Tapsa lauloi hienosti, otti heti tilan haltuunsa, kuten viihdetaiteilijan pitääkin. Tapsa tunnisti hyvin lauluja ja hoksottimet toimivat nopeammin, kuin Mikko ja Marita ehtivät eväänsäkään liikauttaa nappia painaakseen.
        Tapsa oli laulajista ainoa joka osasi ottaa yleisön siellä studiossa huomioon. Näytti heille, että laulakaa vaan mukana yms.
        Lopussa teki myös fiksusti kun Sami Hintsasen loppulaulun aikana järjesteli lapset siihen porukan eteen etteivät jää sinne isompien taakse pimentoon ja sotkettavaksi.

        Tapsukka on ja oli myös tuossa ohjelmassa itseään esiin tuova tyrkky jonka pitää aina olla päällepäsmäri. Kammottava ukkeli.


    • uusi fani

      Tapsa oli ihana Tartu mikkiin ohjelmassa !!!

      • puumainen

        Villit hevosetkaan eivät olisi saaneet minua kuuntelemaan ja katselemaan uudelleen tupsuliinin ällöttävää käytöstä....yäk!


    • minä tykkäsin

      Ylen Areenalta katselin tuon nyt jälkeenpäin.
      Tapanilla on ihana ääni ja hänessä on tyyliä. Miehekäs charminsa ja karismansa puri minuun. Mikko Mäkeläinen lauloi kivasti ja on ihan söpö.

      Minusta Tapsa osasi heittäytyä hyvin jutun juoneen mukaan. Innostuneesti ja sopivasti huumorillakin. Pikajuna meksikon- laulussa oli mukavaa huumoriakin mukana. Studiossa yleisön joukossa olleet lapsetkin näyttivät tykkäävä, kun Tapsa vähän hassutteli ja hullutteli biisin aikana. Se elävöitti sitä mukavasti verraten siihen jos olisi vain seissyt paikallaan ja tylsästi monotonisella äänellä sen läpi laulanut, kuten niin monasti tuossa ohjelmassa olen sellaisiakin esityksiä eri artisteilta nähnyt. Ei tuollaisessa viihdeohjelmassa tarvitse eikä pidä olla niin turhantärkeä.

      Oli aika hauska seurata sitä miten leikkimielisyydestä huolimatta Marita Taavitsaisella ja Tapsalla oli molemmilla kova halu voittaa kisa. Pisteet tuntuivat olevan aika tärkeitä molemmille. Onhan se hyvä ,että kilpahenkisyyttäkin löytyy :-) Mikko ja Jaana Pöllänen ottivat sen suhteen vähän lungimmin.

      Se oli jotenkin hellyyttävää kun Tapani painoi nappia Marita Taavitsaisen laulun aikana ja alkoi sitä sitten laulamaan vaikka se hälle selvästi ihan outo biisi olikin. Marita sitten äidillisesti Tapsaa opasti ,että " nyt saa laulaa " kun Tapsan ilme oli vähän sellaienen että oli pulassa siinä tilanteessa.

    • Musafani.

      Katselin kanssa Ylen areenalta tuon jakson. Tapsa oli siinä oikein hyvä eikä ne muutkaan laulajat kehnoja olleet.
      Eikä Tapani siinä mitenkään ällöttävästi mielestäni käyttäytynyt. Oli hyvällä tuulella ja pilke silmässä.
      No, siinä yhdessä kohtaa vähän turhaan piikitteli sitä kapellimestari pianistia, mutta muuten käytös oli ihan asiallista.

    • Just joo!?

      Tuommoista p***aa sitä sitten esitetään telkussa - meidän maksamilla luparahoilla? Hyi s****na! Yksi rattijuoppo (kaksinkertainen!) vetää ohjelmaa jossa esiintyvät kaiken maailman wannabeet ja lahjattomat kärttyisät törkyturvat kuten Tapsuliini (muuten MONINkertainen tuomittu ylinopeusrikollinen ja saunanpolttaja ja muutenkin ihan foliohattu). Kyllä olisi kirveellä töitä Ylessä. Lupamaksut takaisin!

      • Abso totuus

        Sääli, että olet kovin epämusikaalinen. Musikaalisuus harvemmin kuuluukaan idiotismin kanssa yhteen, joten ehkä Jumala on tässä kohdin tehnyt oikean ratkaisun.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe