Olen järjestämässä miehelleni syntymäpäiväjuhlaa (salassa) ja sain loistavan idean viina-pinjatasta. Aikuiset miehetkin saa leikkiä, mutta kai se on hauskempi karkkien sijasta saada pieniä snapsi-pulloja. Eli siis, kävin virossa metsästämässä jo, mutta suurin osa pulloista on lasisia (samoin kun alkossa kaikki..) eli jos osaisitte yhtään vinkata mistä löytäisin pieniä muovisia pulloja, täynnä tai tyhjänä? : ) Kiitos
Pieniä muovisia viinapulloja?
sofisi
1
214
Vastaukset
- Täti
Jos pullon ei tarvitse välttämättä olla etiketillinen pieni viinapullo, mene muovikauppaan (esim. Etola), ja kysele pieniä muovisia pulloja sieltä.
Näitä pulloja voi olla myös markettien talousosastolla. Näihin muovipulloihin voi tehdä itse etiketit... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764