Olemme suunnitelleet lomaa talvelle. Kohteessa voisi viipyä enintään 2 viikkoa. Matkaan olisi lähdössä kaksi yli 40-vuotiasta, 4-vuotias ja 15-vuotias.
Mitä kohdetta suosittelette? Pitäisi olla yli 20 astetta kevyesti. Hinta budjettina yhdelle on n. 1200 euroa lento hotelli.
Uudeksivuodeksi rannalle?
7
174
Vastaukset
- minullekkin vastaus
Omalla perheelläni on ongelmana, että mihin näistä: Thaimaa, Usa vai Vietnam
- ei jakoa
outoa tuo valikoima? Kaikki todella erilaisia eli vaikeeksi menee....kaikissa käynnyt vaikka tuo USA on jo vaikempi...Floridakin on USA....jne....minun valinta on Thaimaa myös jatkossa kun talvella matkustan.
- kjkjdkdjkdjdkdjdjjd
Vietnam tarjoaa eksotiikka, mutta palvelut ja rannat eivät ole ihan viimeisen päältä. USA (siis Florida) on oma lukunsa, mutta myös kustannustasoltaan aivan jotain muuta kuin Thaikut ja Vietnam. Thaikut varma kohde ja jos valitsee esim. BKK-Koh Chang yhdistelmän niin OK. Tosin lapsien ehdoilla matkustettaessa varmaan Thaikuista jokin Khao Lak tuntuisi OK paikalta. Neljä vuotiaalle BKK voi olla tuskainen kokemus.
Muiuta vaihtoehtoja mm. Curacao, Mauritius, joista voit löytää asiallisia villoja kohtuuhintaan, mutta taitaa 1200 egeä ylittyä väkisin.
Jokatapauksessa eläminen Aasiassa tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin muissa kohteissa. - AUSFIn
Halvalla tänne ei pääse mutta jos saisitte jostain nipistettyä lisää rahaa matkaan..
Täällä Australiassa on USKOMATON VUODENVAIHDE! 4x olen ollut todistamassa sitä ja olen vielä tänäkin uutenavuonna! MAHTAVAA!- kerran käynyt
ei nyt 2 viikon takia kannata edes harkita Australiaan menoa....ei mitään järkeä.
Muuten kyllä hieno paikka mutta väh. 1 kk että kannattaa lähteä...on älyttömän kaukana.
- itse Thaimaahan
mikä on kun ei itse osaa minne mennä lomalle? Tuolla määritelmällä voi mennä kymmeniin paikkoihin ympäri maailmaa. Jopa Kanarialla on tuio 20C mutta jos haluaa 30 C niin sitten vaikka Thaimaahan.
- näin se on
olette vähän myöhässä jos tämän vuoden loppua meinaatte. Joulu-Uudenvuoden matkat on myyty loppuun monessa kohteessa....ehkö sitten v. 2012 lopussa voi jo onnistua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185