Tietääkö kukaan, mistä saisi Abumatic 270/290 varaosia. Hammasrattaat tarvis aluksi uusia. Kelahan on se harmaa klassikko 70-luvulta.
mistä varaosia
7
4445
Vastaukset
- Jipii
Vaikka varmasti mielestäsi se on ainoa oikea kalastusväline, voisit ehkä kokeeksi ostaa vaikka jonkun abun uudemman kelan ja huomata kuinka paljon on edistytty... Luulisi silti että jonkun varastosta lyötyy varaosia...
- abumatic 270
Eihän vanhaa kannata vaihdossa antaa minnekään, on minulla uudemmatkin Abumaticit (neljä kaikkiaan), mutta kyseessähän on entisöinti myös. Ei ole kovin edustavaa vanhalle hyvälle kelalle, että rattaat ruksuttaa, tosin johtuen runsaasta käytöstä.
- vanha on hyvä
Minulla on abumatic 270 vuosimalli 1971 joka toimii kuin buikki.
Pojalleni olen ostanut näitä uudenpia, mutta kestävät vain noin yhden kesän jos sitäkään
- Kartsa
Moi !
Kokeile:
Abu Garcia
Sienitie 16 Helsinki
Puh: 09-350 8080 tai 3508 0880 (=Huolto) - kalamies 45
Erätukussa ainakin Seinäjoella ammattitaidottomia myyjiä.
- tatu
Onko löytynyt varaosia? Minulla olisi tarves Abu Garcin 7000 i räikän vaihdetappi.
- Jakke
Tampereella Erämies! Löytyy vaikka mitä ja palvelu pelaa!! T: Jakke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897