Minulle lopullinen ja viimeinen pisara oli tämä viikonloppu.
Olen kyllästynyt maksamaan TV-lupamaksuja, kun vastineeksi saan vain ja ainoastaan uutislähetyksissä Helsingin paikallaisuutisia.
Viimeinen pisara: Turussa järjestetään vähintään puoli miljoonaa vierasta vetävä Euroopan kultturikaupungin pääviikonloppu. Lisänä suuret purjelaivat, Karita Mattilan konsertit Turun Linnan pihalla. Tulishow ja akrobatiaa Aurajoen yllä, Ilotulitus musiikin tahdissa, osaajina maailman johtavat tähdet.
Mitä tekee Maikkarin kympin uutiset? Mitä tekee Ylen puoli ysin uutiset?
Näyttää filmiä HGIN taiteiden yön (30.000 osallistujaa) valmisteluista ja jostain eläinmarssista (200 osallistujaa).
Jos vastaava olisi tapahtunut Hgissä, olisivat näyttäneet tapahtumat suorana ja erillisinä lähetyksinä.
Ei enää mitään syytä maksaa Hgin paikalliskanavan maksuja!
En maksa enää Helsingin paikallisteevestä!
Viimeinen pisara
2
136
Vastaukset
- heh heh helsinki
kertoihan maikkari lisäksi helsingin juhlaviikoista ja pihasoitoista jossain hegin lähiöistä :)
Mutta yhdyn edelliseen puhujaan!- Turku ei kiinnosta..
Olisiko ollut niin, että raskaampi tuotantokalusto oli kuvaamassa Holkerin hautajaisia. Tämänpäivän uutisiin sieltä sentään jotain oli saatu kuvattua...
Katsoo ystävällisesti hän tämän illan uutisia. Ainakin Ylellä oli reilun parin minuutin kooste Turun tapahtumista. Toisaalta, ketä kiinnostaa, mitä Turussa tapahtuu;)
http://areena.yle.fi/video/1314548400738 ja kuuden minuutin kohdalta se alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491