takana ilman sinua, ja seuraava edessä, ja sitä seuraava, ja sitä seuraava.
Taas viikko
15
185
Vastaukset
- viikot vain kuluu
Toisilla on toivoa - toisilla ei. Niin se menee.
- voi ei!!!
niin surullista. elämä ei sais olla niin turhaa.
- SO?
turhalla ihmisellä on turha elämä ja turhaa läpinää. vahinkoja kun sattuu.
- HYI !!!
SO? kirjoitti:
turhalla ihmisellä on turha elämä ja turhaa läpinää. vahinkoja kun sattuu.
Sä oot kyllä turha ihminen, tai oikeestaan vielä pahempi kuin turha.mitä se sitte lieneekään.
- SO!
HYI !!! kirjoitti:
Sä oot kyllä turha ihminen, tai oikeestaan vielä pahempi kuin turha.mitä se sitte lieneekään.
niin olenkin.
- SO!
SO! kirjoitti:
niin olenkin.
itsestäni kirjoitin edellisessäkin.
- Sori väärinkäsitys.
SO! kirjoitti:
itsestäni kirjoitin edellisessäkin.
jos itsestäsi puhuit, asia on ihan eri kuin jos toista ihmistä oisit turhaksi haukkunut.
Sinä et ole turha. tiedä se. nosta pääsi pystyyn!
- kuukaudet, vuodet,..
Olet itse seurasi ja viikkojesi vartija. Ei ole parempaa tietoa kenelläkään.
- ;)
viikko ei tunnu missään jos puhutaan vuosista.
- Nähdäänkö me
viimeistään silloin? Jos niin, niin minun puolestani voitaisiin nähdä kyllä aikaisemminkin. Tapaisin vaikka heti, jos pyydettäis.
- Ja miksi
et voi itse pyytää? (Tämä on minulta 1. viesti tässä ketjussa)
- No kun
Ja miksi kirjoitti:
et voi itse pyytää? (Tämä on minulta 1. viesti tässä ketjussa)
tähän mennessä tapahtuneen perusteella vastaus olisi todennäköisemmin kieltävä kuin myöntävä.
- No kun
No kun kirjoitti:
tähän mennessä tapahtuneen perusteella vastaus olisi todennäköisemmin kieltävä kuin myöntävä.
Saisitpahan varmuuden asiaan. Voisit siirtyä sen suhteen elämässäsi eteenpäin? Eikä vastaus olisi välttämättä kieltävä!
- Sinähän sen
No kun kirjoitti:
Saisitpahan varmuuden asiaan. Voisit siirtyä sen suhteen elämässäsi eteenpäin? Eikä vastaus olisi välttämättä kieltävä!
tiedät, mikä se vastaus olisi. Mitä väliä sillä sulle on vaikka pysyisin paikallani koko loppuikäni? Mun elämähän se on eikä sinun.
- Aina ajatuksissa
Tiedän tunteen: http://youtu.be/tIdIqbv7SPo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591