Eikös sakot poistu rekistereistä viidessä vuodessa vai pitääkö vielä pitempään odotella?
Kolme vuotta olen jo odotellut joten minun pitää vielä pari vuotta odotella tekemättä mitään, koska sadan euron rikesakko estää työllistymisen haluamalleni alalle.
Yritetty on, mutta turvallisuuden nimissä SUPO torppaa papereillaan homman aina.
Muuhun en ole syyllistynyt siis oikeustuomioita minulla ei ole, mutta olenko taas nuhteettomien kirjoissa parinvuoden päästä?
Turvallisuusselvitys
9
743
Vastaukset
- Ei Supo torppaa
Sakkomerkintä säilyy poliisin sakkorekisterissä viisi vuotta.
Ja SUPO ei torppaa mitään. Turvallisuusselvitys ainoastaan toimittaa selvityksen työnantajalle ottamatta mitään kantaa henkilön sopivuuteen työhön.
Torppauksen tekee työnantaja. Joten kyllä sinut torpataan ainakin hakemassasi työpaikassa jatkossakin.- Kyselijä462
Sen takia kyselenkin, että en turhaan hae enkä yritä hakea mitään missä vaaditaan turvallisuuselvityksiä ennen kuin sakko merkinnät poistuvat.
Työttömyysturvalla pärjää kyllä en rupea mitään hakemaan ennenkuin nuhteettomuus status on palautettu.
Typeräähän se tietysti on, että oman alansa ammattimies, joka ei ole ikinä saanut huonoa palautetta työtehtävien hoidosta ei voi viiteen vuoteen tehdä alansa työtä sadan euron rikesakon takia, mutta suomella on varaa näköjään pitää minua kortistossa ja maksaa työttömyyskorvausta, sille en voi mitään.
Mikään ei ole niin tyhmä kuin virkamies. Etsii mikroskoopilla ja surennuslasilla putkareissuja, jotta voi torpata suomessa syntyneen suomalaisista vanhemmista työskentely mahdollisuudet.
Samaan aikaan ulkomailta tulee rajan yli porukkaa, joka on ostanut paperinsa torilta ja hommannut suomeen pakolaisena muutto rahat merirosvoudella, mutta koska rekisteristä ei löydy kusemisakkoja eikä putkareissuja on luotettavuus status erinomainen. - karenssia lisää
Kyselijä462 kirjoitti:
Sen takia kyselenkin, että en turhaan hae enkä yritä hakea mitään missä vaaditaan turvallisuuselvityksiä ennen kuin sakko merkinnät poistuvat.
Työttömyysturvalla pärjää kyllä en rupea mitään hakemaan ennenkuin nuhteettomuus status on palautettu.
Typeräähän se tietysti on, että oman alansa ammattimies, joka ei ole ikinä saanut huonoa palautetta työtehtävien hoidosta ei voi viiteen vuoteen tehdä alansa työtä sadan euron rikesakon takia, mutta suomella on varaa näköjään pitää minua kortistossa ja maksaa työttömyyskorvausta, sille en voi mitään.
Mikään ei ole niin tyhmä kuin virkamies. Etsii mikroskoopilla ja surennuslasilla putkareissuja, jotta voi torpata suomessa syntyneen suomalaisista vanhemmista työskentely mahdollisuudet.
Samaan aikaan ulkomailta tulee rajan yli porukkaa, joka on ostanut paperinsa torilta ja hommannut suomeen pakolaisena muutto rahat merirosvoudella, mutta koska rekisteristä ei löydy kusemisakkoja eikä putkareissuja on luotettavuus status erinomainen.Työttömien rikostausta pitää selvittää
Työttömien rikostaustat pitää selvittää saadakseen työttömyysturvaa, siitä on myös määrättävä karenssi työnantajat haluavat jokaiseen työpaikkaan rehellisen työntekijän, työvoimatoimistoissa on paljon työnhakijoina joilla on rikosrekisteri työttömän pitää olla nuhteeton työttömyysaikana eikä syyllisty myymälärikoksiin, rikesakkoihin polkupyörällä valoitta ajamisesta voi saada 20 euron rikesakon ja voi vaikeuttaa työnsaantiasi, sillä polkupyörän valoja saa rikesakkoa halvemalla. maksamatta jääneet sakot johtaa ulosottoon siinä on työttömällä vaikea saada työtä. myös ilmaiset telkkarin katsojat jotka ei maksa tv-lupaa. luvattomista tv-n katsojista on luparekisteri joka voi nyky aikana tarkistaa. työttömyysturvan menetys myös sakoista
- Höpö löpö..
No etpä taida olla kummoinenkaan ammattimies, jos työnantaja torppaa sinut jonkin rikesakon takia.
Työnantajalla on nimittäin täysi harkintavalta, välittääkö se tuosta selvityksestä vai ei.
Joten se, että et saa sitä työpaikkaa, johtuu ihan muista syistä. Luultavasti ammattitaidon puutteesta.
Ja miten haluttu työntekijä luulet olevasi muutaman vuoden työttömyyden jälkeen? Hakemuksesi lentää mappi Ö:n heti kättelyssä.- Kyselijä462
Suomen perustuslain mukaan Suomen valtion tulee taata minulle minimielintaso vaikka minua ei kukaan palkkaisikaan, joten ei siinä sen ihmeellisempää tapahdu. Sama kohtalo on nykymaailmassa sadoilla tuhansilla Suomalaisilla. Korvaukset juoksevat.
Halvemmaksi olisi tietenkin tullut se, että sitä sakkoa ei olisi kirjoitettu ollenkaan, mutta koska en pääse haluamalleni alalle sakon kanssa joudun odottelemana vuosia tekemättä mitään. - henkilöstötsto
Kyselijä462 kirjoitti:
Suomen perustuslain mukaan Suomen valtion tulee taata minulle minimielintaso vaikka minua ei kukaan palkkaisikaan, joten ei siinä sen ihmeellisempää tapahdu. Sama kohtalo on nykymaailmassa sadoilla tuhansilla Suomalaisilla. Korvaukset juoksevat.
Halvemmaksi olisi tietenkin tullut se, että sitä sakkoa ei olisi kirjoitettu ollenkaan, mutta koska en pääse haluamalleni alalle sakon kanssa joudun odottelemana vuosia tekemättä mitään.Rikesakko ei torppaa kyllä yhtään työpaikkaa. Jostain muusta on nyt oltava kysymys.
- Kyselijä462
henkilöstötsto kirjoitti:
Rikesakko ei torppaa kyllä yhtään työpaikkaa. Jostain muusta on nyt oltava kysymys.
Kyllä se torppaa, koska hain ja halusin vangin vartijaksi, enkä halua mitään muuta työtä tehdä, koska haluan vakituisen työn.
Pääsykokeista kyseisen alan koulutukseen sain yhtä pistettä vajaat täydet pisteet aikoinaan ja sisään olisi päässyt jo kymmenen pistettä alemmalla pistemäärällä. Jos siis SUPO ei olisi kirjoittanut loppusuoralla sisäänpääsyä estävää lausuntoa minusta.
Lain mukaan minut pitää palkata kyseiseen hommaan jos läpäisen vangin vartijan koulutuksen hyväksytysti ja haen avoinna olevaa virkaa. En tosin päässyt edes yrittämään näiden sakko juttujen takia.
Mielestäni on typerää, että puolustusvoimien sissi koulutuksen erinomaisilla papereilla läpikäynyt joutuu odottamaan vuosia päästäkseen haluamaansa kouluun, mutta minkäs teet.
Tässä joutuu vielä vuosia odottelemaan työkkärin listoilla, että rekisterit tyhjenee ja saan yrittää uudestaan.
Vuokrafirman listoille en lähde ennemmin olen työtön jos työstä ei saa samoja etuja kuin mitä vaikkapa vangin vartijan hommista eli 2500€ kuussa ja elinikäinen työpaikka.
Tästä tässä on kyse en ole mistään muualta saanut yhtä hyvää työtarjousta. - Semmostasitten
Kyselijä462 kirjoitti:
Kyllä se torppaa, koska hain ja halusin vangin vartijaksi, enkä halua mitään muuta työtä tehdä, koska haluan vakituisen työn.
Pääsykokeista kyseisen alan koulutukseen sain yhtä pistettä vajaat täydet pisteet aikoinaan ja sisään olisi päässyt jo kymmenen pistettä alemmalla pistemäärällä. Jos siis SUPO ei olisi kirjoittanut loppusuoralla sisäänpääsyä estävää lausuntoa minusta.
Lain mukaan minut pitää palkata kyseiseen hommaan jos läpäisen vangin vartijan koulutuksen hyväksytysti ja haen avoinna olevaa virkaa. En tosin päässyt edes yrittämään näiden sakko juttujen takia.
Mielestäni on typerää, että puolustusvoimien sissi koulutuksen erinomaisilla papereilla läpikäynyt joutuu odottamaan vuosia päästäkseen haluamaansa kouluun, mutta minkäs teet.
Tässä joutuu vielä vuosia odottelemaan työkkärin listoilla, että rekisterit tyhjenee ja saan yrittää uudestaan.
Vuokrafirman listoille en lähde ennemmin olen työtön jos työstä ei saa samoja etuja kuin mitä vaikkapa vangin vartijan hommista eli 2500€ kuussa ja elinikäinen työpaikka.
Tästä tässä on kyse en ole mistään muualta saanut yhtä hyvää työtarjousta.Aika isoa palkkaa kuvittelet vanginvartijana (se on muuten yhdyssana) saavasi.
- Banzai124
Semmostasitten kirjoitti:
Aika isoa palkkaa kuvittelet vanginvartijana (se on muuten yhdyssana) saavasi.
Tämä tilasto on vuodelta 2008 ja sittemmin palkat ovat nousseet.
Vartijan keskipalkka valtiolla vuonna 2008 on 2477€ kuussa.
http://www.taloussanomat.fi/omatalous/2008/06/14/valtion-palkat/200816090/139
Tienaavat nykyään jo enemmän lisineen kuin 2500€ kuussa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427