Moottori kuumenee vähän liian nopeasti, jo vähällä ja rauhallisella kaupunkiajolla moottorin lämpömittari kohoaa maksimiin.
Öljyä on ja vettä, mutta silti minusta kuumenee liikaa. Voiko jäähdyttimen vesiröörit olla tukossa tms.
Kysyy arveluista etukäteen kiitollinen autoalan huippunolo.
Miksi moottori kuumenee Laguna 1998
autoalan huippunolo
3
277
Vastaukset
- Thermostat
Jospa termari nalkissa ei siis aukea, ota se irti ja pistä kiehuvaan veteen jos
aukeaa niin OK ja jos ei niin osta uusi ei maksa paljon. - autoalan huippunolo
Kiitos neuvosta. Kokeilen tuota, jollei homma tullut kuntoon sillä, että kiinnitin ilmansuodattimen alle tulevat putket. Toinen on selvästi ilmanottoaukon putki ja toinen jotain muuta. Onneksi huomasin, vähän harmittaa sillä putket olivat irrallaan korjaamon jäljiltä.
Moottori on ottanut ilmaa lämpimästä moottoritilasta, tämähän ongelmaa voi selittää. - khhrrs
Onko vesipumppu kunnossa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1314507
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233092Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132574- 462151
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591723Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471649- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201466- 281460
- 951211