mistä löydän angry birds pelin samsun s5230:an

pitäis saada angry birds (mikä tahansa: normi, rio tai seasons). oon ladannu mobile9:stä varmaan kaikki siellä olevat angry birdssit mut aina tulee java virhe: muistia ei ole käytettävissä tai java virhe: väärä tiedosto muoto. että voisko joku auttaa löytämään sen pelin.

kännykkä oli siis samsung gt s5230 star

55

4059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jossuuus

      Me olemme sitten samaa hakemassa. olen itsekkin etsimässä samaa peliä samaan puhelimeen mutta mikään ei tunnu toimivan. toivottavasti se löytyy

    • wettu

      Sama vika. Ilmoittaa vain Java virhe. Ei ole muistia käytettävissä. Onko lääkettä löytynyt

    • smasung s5230 omista

      jos siihen tulee java virhe ei muistia käytettävissä"? Siinä tapauksessa näppäile numero *#6984125*# , ja pitäisi tulla "hallinnointiasetukset" -valikko, sitten valitse "Internals" ja Master Key on *#9072641*# .. Valitse kohta "Storage Settings" ja "update java DB" Sitten pitäisi toimia. Jos asennat uuden yli gigan pelin, se valittaa samaa, ja tuo pitää tehdä uudestaan.

      • kiitti toi autto. vihdoinkin pääsen pelaa angry birds:ii


      • mottimo

        Ei auttanut tähän gt-s5230 malliin, pitäsköhön siihen laittaa joku android emulaattori?
        Minkä version saitte toimimaan?


      • jeeeeeees

        mihin toi näppäillää D:: ?


      • harry potter fani

        KIITOS IHAN SAIRAASTI ♥
        olin niin pettyny ku mun kauan haluama Harry Potter - peli ei toiminut,
        ja nyt sun avulla mun päivä pelastu! KIITOS ! :)

        Peli on Harry Potter 7 :)


      • NIKO 124678909+´9

        ÄLKÄÄ LADATKO MITÄÄN MOBILE9:SÄSTÄ,KOSKA SE ON LAITONTA


      • samsung

        toimii


      • jurpo jarppinen
        NIKO 124678909+´9 kirjoitti:

        ÄLKÄÄ LADATKO MITÄÄN MOBILE9:SÄSTÄ,KOSKA SE ON LAITONTA

        no mistäs sitten


      • ANDROID!
        jurpo jarppinen kirjoitti:

        no mistäs sitten

        googel playsta


    • KIITOSSIITOS

      KIITOS SINULLE ALKO TOIMIMAAN

    • smasung s5230 omista

      ok

    • staariton

      Onkos eroo niinku ei staril ja staaril vai onks sama???

    • wadddddddd

      Mitä vittuu? allekirjoitan tuon pelin ja "asennan " ne puhelimeen nii nyt ei voi kun sen yhen kerran pelata!!! :o

      • kyllä siellä on

        meeppä alotusvalikkoon ja sieltä sovellukset. sitten sieltä painat pelit ni se on siellä


    • jaa989887

      ei toimi vieläkää, valittaa vaa samaa et java virhe eikä muisti riitä. oon tehny ton jo pari kertaa. ja kokoa on jtn 3572kb. mitä teen? :O

    • ei toimi

      teen tuon että päivitän java db:n mutta silti valittaa että java virheellinen muoto tai jotain semmosta

    • Lintupieni

      Sama vika oli mutta sitten asensin pelin koneen omasta muistista ja heti perään #6984125*# , valitse "Internals" ja Master Key on *#9072641*# . Valitse kohta "Storage Settings", esin "updata games DB" ja sitten "update java DB". Rupesi toimimaan.

    • TietämätönTaneli

      Koneen omasta muistista? Ja tuo masterkey homma ei oikein lähtenyt toimimaan, java virhe yhä. Neuvoja lisää vaan.

    • nonpparellejä

      mullaki tuleee toi java - virheellinen muoto vaikka päivitin sen ??

    • ITIL Training and Ce

      Love how the information you have provided is just what I am searching for. Thanks so much for posting this informative.

      ITIL Training and Certification Courses

    • Campervan hire Perth

      Angry birds game is available in my iPhone but i cannot send you link. I have downloaded it from internet.
      Campervan hire Perth

      • mies

        Jos ootte noin hemmetin tyhmiä että ette ymmärrä yksinkertaisimpiakaan ohjeita, ettekä omaa minkään näköisä atk-taitoja, niin kannattaa jättää pelaamatta.


    • Albuquerque auto ins

      Keep blogging about Angry Birds, you are doing a wonderful job.

      Albuquerque auto insurance

    • call recording

      I have to say that’s a brilliant post about Angry Birds game.
      Call recording

    • Injection Moulding U

      I have signed up for any future notifications on Angry Birds in your posts.
      Injection Moulding UK

      • känny bg

        minul taas on semmonen ongelma että mullakin on samsung paitsi samsung wave en muista numeroita


    • lawn maintenance irm

      I really appreciated this article, but could you possibly explain about Angry Birds game a little more clearly?

      lawn maintenance irmo sc

    • Refrigerator repair

      That was clearly stated and elaborated. Keep sharing.
      Refrigerator repair gold canyon

    • pine wardrobes

      Your writing style is unique, it has helped me understand Angry Birds more clearly. Thank you.

      Pine wardrobes

    • Atlanta Marketing Co

      I was told to read this post and I am glad I did. Your expertise on Angry Birds is outstanding.

      Atlanta Marketing Company

    • pine wardrobes

      I feel as though I know almost everything there is to know about angry Birds after reading your post.

      Pine wardrobes

    • Polish Courses

      You have run very cool blog here. Have to ask, what social networks are you active in?
      Polish Courses

    • San Francisco Auto R

      Thanks for giving us a different and refresh information.
      San Francisco Auto Repair

    • fast cash

      Your essay was very good, in your articles I learned a lot important things.
      Fast cash

    • Sydney seo services

      Very engaging blog. I hope you will do some more posts on Angry Birds game.

      Sydney seo services

    • Manchester restauran

      Angry birds is really good game. I have played it many times.
      Manchester restaurants

    • teemu10

      määäääääääää löysin angry birds pelin samsung s5230: kymmeneen osoite on www.4shared.com ylhäälä haku ja kirjoittakaa sinne angry birds java sitten kun ootte ladannu niin menkää nume ro näppäimiin ja laittakaa *#6984125*# ja pitäisi tulla "hallinnointiasetukset" -valikko, sitten valitse "Internals" ja Master Key on *#9072641*# .. Valitse kohta "Storage Settings" ja "update java DB ja kun oot tehnyt sen mene asentamaan se ja pelisi löytyy sonelluksista.

      • namnam

        Kiitti tosi paljon johan alko toimia.


    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      EI TOIMI!! :/ Samsung S5230 puhelimess :(

    • äkiiiiii

      mikä niist pittää valitaaaaagh?

    • tereeeeeeee

      mistä lataatte tota angry birsiä ?

    • puhelimeen angry bir

      voiko mun puhelimeen ladata kun mun puhelimen merkki on samsung-s5230 kiitos jo autatte ja antakaa vinkkejä

    • jdsyjtdgjtsykjytdsjy

      siis se ei toimi mulla tulee se vieläki. miks?

    • ostakaa kunnon puhel

      ei semmoseen halpis paskaan saa OIKEETA angry birdsii vaa jonku ei OIKEEN ite tehdyn joku no life on muokannu niitä

    • www.angrybirds.com

      miksettä käy osoittees www.angrybirds.com siellä voi ladata pelei niinku angry birdsei :)

    • kyselykone00

      mulla siihen vaa tulee et tiedostotyyppiä ei tueta:0

    • minulla sanoo vain: tiedostotyyppiä ei tueta !! mitä silloin pitäisi tehdä? vai onko kenties väärä versio??

    • Miten saan sen O.o

      Mite saisin sen toimimaan mun kännyy O.o

    • koska se maksaa

    • happysdf

      smasung s5230 omista kiitti ihan hirrrrvveeestiii!!!

    • PuhelimenRäplääjä ;)

      Mulla näyttää aina vaan ettei muisti riitä ja puhelimesta oon poistanu tosi paljon tiedostoja. Ei tunnu toimivan, voisin tosin kokeilla jostain muualta ladata ja jos siihen tulis sitten toi java virhe ja saisin sen sitten toimimaan.

      • PuhelimenRäplääjä ;)

        Niin ja tietäiskö joku hyvän osotteen, mistä saisin ladattua ilmaiseksi Angry Birds pelin? Siinä saa olla java virhe, sillä saan sen ehkä toimimaan. :)


    • Omenaomena

      YT- videoissa ne kaikki saa toimimaan samsung gt s5230:ssa erilaisia pelejä. Kun kerrotte minulle, mistä löydän ihan kivoja pelejä, tuun onneliseks ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe