Elikkäs mulla on tämmöne Dell Optiplex GX620 ja pitäis näyttis päästä päivittämää pelikuntoon (Cod 4, Battlefield Bad Company 2 etc.). Käytössä on koneen alkuperäinen emolevy. Ehdotuksia olis kiva kuulla ja jos tarviitte lisätietoja koneesta etc. ni kysykää. :)
Näytönohjaimen päivitys... (NOPEITA VASTAUKSIA)
kvaaakvaa
4
203
Vastaukset
Optiplex GX620:aa on neljää eri kotelokokoa ja ainoastaan sitä suurinta pöytätornimallia kannattaa päivittää lainkaan ja tuskin sittenkään.
Osta uusi ja tällä kertaa oikea pelikone.- kvaaakvaa
tommone
- Virtalähde heikko
Kovin kummoista näytönohjainta ei voi laittaa. Ja Dellin virtalähteet ovat yleensä epästandardin mallisia, joten tehokkaampaa ei voi vaihtaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395278- 853772
- 503180
- 113055
- 623045
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481892- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751