Mikkelistä

Puolestaan äidin.

Moi.Etsisin äidilleni mukava kaveria mies eli äitini on kai 61-vuotias.Mieheltä olisi tyyppi: Mukava,huumorintajuinen,ystävällinen ja ehkä vapaamielinen saa.Äidilläni on ihan sokeritautia ja käy silloin tällöin lääkärissä.Toki äitini poltta kyllä,mutta hyväksyt hänestä mikä hän on tai millainen on.Äitini tosi mukava tyyppi,mutta yksinäinen aina on.Äitini antoi pakit miehelle koska ei ollut sopiva ja siksi äitini jo tympiintyi.Toivoisin sitä,että mies puhuu myös eikä liian vähän puhumista kuin vuorottellen.Siis jos olet todella halukas kyydissä antaa jos on tarvetta eli äidilleni olisi plussa.Äidillä on 3 lastaa plus minä.jos olisit vaikka ennakkoluuloton niin olisi hyvä.Jos kiinnostut näin niin mailia minulle koska tämä on minun sähköpostia ja äidillä ei ole. mailia [email protected] itsestäsi lisää sähköpostilla.Toivottavasti mies mikkelistä kai..P.S äidilläni ei ole autoa niin tietäisitte etukäteen,kiitos.

22

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hi hi..nyt repesin täysin......:)))))

• Juu, niin repesin mäkin!!!

:DD

Kai se äiti hunkszin voi ottaa, ei kait haittaa vaik ei Mikkelistä olekaan.

Onhan silllä kuiteskin auto.

:D

• hehjahihjahöh

Äitisi on kai 61-vuotias, oletko varma?
      Ihan kuin olisin nähnyt tämän täällä ennenkin?

• Hörhönpaljastin

Minäkin olen nähnyt btämän saman provon ennenkin. Takana lienee se sama hörhö miehenpuoli taas, joka ennenkin on kirjoitellut näitä aloituksia mm poikansa suuresta peniksestä yms.

• Ei se oo varma, koska sanoo KAI!!!!

:D

• Meriläinen

Jaa, että äidille tällä kertaa :)))

• s-taka*

Laittakaapas pojat postia kun kerran saitte osoitteenkin. Tiedä mitä kaikkea kivaa "äidillä" on teille varattuna ...

Muistakaa kuitenkin ottaa varovehkeet mukaan, ettei tartu ventovieraita ulkomaantuliaisia kotiinviemisiksi. Siinä voi mennä loppuelämä pipariksi.

• siinä tilaisuus

mitzi taitaa hakia itelleen miestä on loiva 61 että miehet hoi älkää nukkuko onnenne ohi, nyt on tilaisuuttenne saaha hoidokki vaivoisenne, voin vannoa työ ei lopu, tee testamentti valmiiksi mitzin hyväksi,, voi olla että kuolet pianki,,,,,,,, rasituskeen tai liianhyvään ruokaan voi tukehtua yllättäin,,,,

• i_a'*

No mutta tytöt???

Kuis te noin suhtaudutte "siskonne" viestiin??? Ajatte pojat "puskiin"!!! Liekö hiukka mustia sukkia??? :))))

• .........

Onhan tuo osoite ennenkin nähty.

• Kolmijalkaeerikson

Hei !

Olen vapaa lähes 61 vuotias mies. Italiasta tuotettu marmoritakka
      lämmittää ulkoa ja lasillinen Laphroaig Quoter Caskia sisältä.
      Kyydittäisin äitiäsi hyvinkin mielelläni , sillä 2 päivän päästä
      tulee 3 päivää ilman naisen läheisyyttä. Tanssin hyvin ,juon
      piimää ja pissin pitkälle. Sieluni on täysin tahraton,minuun
      voi luottaa. Käytän kumia aina,mutta pissiessä otan sen pois.

Laitan sähköpostia huomenna ja liitän siihen kokovartalokuvani,
      siitä selviää miksi nimimerkkini on.........

• meeriamanda

En tiedä miksi mut en yhdy ilakointiinne.;/ Hoono soomi , ehkei avaudu kuin pitäisi. Ehkäpä totuutta, tai ei...!

Pilkkaamistako ...kuin te kukaan kestään voitte mitään tietää? Minen ole vastaavaa aiemmin lukenut joten en voi tietää...tiedättekö te, ihan varmasti?

Tää on jo liiaksikin näitä arvailuja kuka kirjoittelee nicillään puskasta tai monilla niceillä....jne! Tympii todellakin!

• salainen santeri,,,

älä ny oo utelias, sun on paljon parempi olla ku et tiedä kaikkea, " tieto lisää tuskaa " sanottiin ennen

• meeriamanda
        salainen santeri,,, kirjoitti:

älä ny oo utelias, sun on paljon parempi olla ku et tiedä kaikkea, " tieto lisää tuskaa " sanottiin ennen

Olipa tyhmä vastaus! Halveksin näitä kristallipallosta näkijöitä...ja heidän oletuksiaan.
        Minulla on tietoa riittävästi, kuijaa on sinulla ?

• naarattaa muakin

Nyt tuli tämän kesän parhaat naurut Kiitos kolmijalkaeeriksonnilta hyvä sua.

• KJE

" naarattaa muakin"

Kiitos sinulle .

• iltä tähti

Nyt tuli paras nauru Kiitos

• KolmijalkaE

i-tähdelle toivotan hyvää päivänjatkoa. Nauretaan taas joskus.

• Tehty googlen kääntäjällä, ois pitäny jo eilen.

• minttulikööri

Siis mitä ?

• minttulikööri kirjoitti:

Siis mitä ?

Apua!!!

Piti laittamani että ois pitäny TAJUTA jo eilen!

Nyt mun oma teksti näyttää huonolta googlen käännökseltä.

• utelias aatu

Jokohan se äiti on saanunna sen miähen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2486
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2106
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1779
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      91
      1732
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1527
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      127
      1086
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1085
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1001
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe