Nyt komeilee kaunis kissa -05 vuosimallia pihalla, mutta siinä ei ole tuotakaunista keulamerkkiä. Olen kuullut, että sellaisen voi jälkiasentaa. Miten homma hoituu ja mitä maksaa?
Jaguar S-type
6
1192
Vastaukset
- je
brittiosa.com :ista saat tilattua s-typeen leapperin keulalle hintaa 195€ asennus tulee sen keulassa olevan läpyskän tilalle eip oo mikään paharasti asennella tuo... taitaa tuo olla halvin vaihtoehto
- osta shellistä
Laita Fordin merkki, sehän on sama auto.
- je
valitettavasti ei ole fordin osia(olisi edullisempia) alusta on lincolnista(jonka kylläkin omistaa ford)... mutta kuten sanottua huollot tulee hitusen kalliimmiksi valitettavasti kun eip ole noitten pikku foortien osaa... mutta kun nykyään autoja verta niin eikös volvo&jaguar= ford, audi& skoda& seat=volkkari, smart=mese...ihan vaan ettei jagge oo yhtään sen enempää fordi kuin smart ei ole 500 sarjalainen tähtikeula jos ymmärrät mihin tähtään??
- kissanainen.
je, kiitos vastauksesta. Nyt on vain niin, että tässä meidän kärryssä tuo "läpyskä" (eli tarkoittanet sitä pyöreää jaguar laattaa) on siinä eturitilässä eikä kannen päällä, kuten olen nähnyt joissakin malleissa (ehkä vanhemmissa) olevan. Ei tunnu kivalta ruveta porailemaan mitään reikiä. Joku ehdotti jossain vahvaa kaksipuoleista tarraa, mutta mene ja tiedä. Sain myös sen käsityksen, että Suomessa pitää olla nimenomaan "sping loaded" eli joustava kiinnitys, jotta hyväksytään katsastuksesta. No ehkäpä luovun ajatuksesta (turhamaisuudesta) ja nautiskelen vain muuten kauniista autostani ja sen miellyttävästä kyydistä ;-)
- BMW530GT
Mullakin oli useita ässiä ja yksi 2005-mallinenkin. Laitoin siihen itse tuollaisen ei-alkuperäisen figuurin. Pienen reiän joutuu poraamaan kiinnitysvaijerille tai sitten se tarrakiinnitys. Osta tuo minulta, se on uusi mutta vaijeri/jousisysteemin joutuu itse värkkäämään. Hinta 28€ umpimetallia, kromattu, uusi.
http://www.kolumbus.fi/skootteri-aitta/DSC03211.JPG - sammti
Minä olen tilannut S-type malliini osia Englannista yrityksestä SNG Barratt suoraan. www.sngbarratt.com Esim. viimeksi tilasin 6 sytytystulpaa ja ne maksoitvat 50,- kotiin tuotuna. Sieltä löytää kaiken tarvittavan uudempiin tai klassikoihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851