ihan tahallaan sotkea meidän välit. Saadakseen sut itselleen. Me naiset emme ole aina niin enkeleitä ja kuin annamme ymmärtää.
Mitä jos
4
163
Vastaukset
- Ei onnistunut
Itsellä sellainen tunne että joku sotki ihan tahallaan just mun,meidän juttua.Jälkeenpäin kun ajattelee niin aika selviä merkkejä,siis täällä.Plus ja miinus kikkailut ja ilkeilyt ,se menee nyt yms. On niitä merkkejä ollut,että muutama on kiinnostunut irl,mutta kuka heistä on kirjoitellut tänne?ei voi tietää?Sen minä tiedän kenet haluan ja hänkin sen tietää,eikä muulla ole väliä!
- omalehmäojassako
Missä mättää ,miksi pitää toisia syytellä ?
- ap.
Ei ole omaa lehmää ojassa.
Mitäs te naiset olette sitten niin sovinnollisia ja styylaatte kavereiden kanssa joista ette edes tykkää ? Kyllä nyt aika hyvin haistaa, että onko kaveri puhtain jauhoin kaverina vaiko ei. Jos on pakko pitää yhteyttä, niin järjestäkää asiat siten, että ukko ei ole paikalla, kun tällainen tilanne on edessä. Jos kaveri kuitenkin jatkaa temppuiluaan, niin kyllähän se on entinen kaveri sen jälkeen. Liha voi tietenkin olla heikko ja mieli sekaisin, niin kyllähän sitä voi miehelle hairahdus tapahtua, varsinkin jos nainen tulee ihan tarkoituksena tyrkkynä. Siinä naiset ovat kyllä mestareita, että jos he välttämättä haluavat tietyn miehen, niin kyllä se aika helposti onnistuu, varsinkin jos on ihan mukiin menevän näköinen. Miten pitkäksi aikaa, se on sitten se ongelma, heillekin. Mies kun yleensä tällaisen tyrkyn jälkeen alkaa miettiä, mitä muuta suhteesta voisi pitemmällä aikavälillä saada ja jos "villat" ovat vähäisiä, niin kyllä se siihen kertaan jää. Tyrkyllehän tämä voi olla sitten vain yksi tapa, jolla alistaa ja hallita kaveriansa, joten jos tällainen tapaus on kyseessä, niin mahdollisimman kauaksi tästä tyypistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777