Mitä jos

joku halusi,

ihan tahallaan sotkea meidän välit. Saadakseen sut itselleen. Me naiset emme ole aina niin enkeleitä ja kuin annamme ymmärtää.

4

175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei onnistunut

Itsellä sellainen tunne että joku sotki ihan tahallaan just mun,meidän juttua.Jälkeenpäin kun ajattelee niin aika selviä merkkejä,siis täällä.Plus ja miinus kikkailut ja ilkeilyt ,se menee nyt yms. On niitä merkkejä ollut,että muutama on kiinnostunut irl,mutta kuka heistä on kirjoitellut tänne?ei voi tietää?Sen minä tiedän kenet haluan ja hänkin sen tietää,eikä muulla ole väliä!

• omalehmäojassako

Missä mättää ,miksi pitää toisia syytellä ?

• ap.

Ei ole omaa lehmää ojassa.

• Mitäs te naiset olette sitten niin sovinnollisia ja styylaatte kavereiden kanssa joista ette edes tykkää ? Kyllä nyt aika hyvin haistaa, että onko kaveri puhtain jauhoin kaverina vaiko ei. Jos on pakko pitää yhteyttä, niin järjestäkää asiat siten, että ukko ei ole paikalla, kun tällainen tilanne on edessä. Jos kaveri kuitenkin jatkaa temppuiluaan, niin kyllähän se on entinen kaveri sen jälkeen. Liha voi tietenkin olla heikko ja mieli sekaisin, niin kyllähän sitä voi miehelle hairahdus tapahtua, varsinkin jos nainen tulee ihan tarkoituksena tyrkkynä. Siinä naiset ovat kyllä mestareita, että jos he välttämättä haluavat tietyn miehen, niin kyllä se aika helposti onnistuu, varsinkin jos on ihan mukiin menevän näköinen. Miten pitkäksi aikaa, se on sitten se ongelma, heillekin. Mies kun yleensä tällaisen tyrkyn jälkeen alkaa miettiä, mitä muuta suhteesta voisi pitemmällä aikavälillä saada ja jos "villat" ovat vähäisiä, niin kyllä se siihen kertaan jää. Tyrkyllehän tämä voi olla sitten vain yksi tapa, jolla alistaa ja hallita kaveriansa, joten jos tällainen tapaus on kyseessä, niin mahdollisimman kauaksi tästä tyypistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4563
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3145
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      55
      2748
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2360
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1569
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1494
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1474
    Aihe