joku halaamassa, kaipaan hellyyttä. :(
Oispa
16
165
Vastaukset
- pusiii
hali..
- minä minä
minääääääääääääää
- JokuMiesLännestä
Täällä nyt sattuu olemaan Joku... *halaa ja suukottelee*
- XOXOXO ;-)
Joku Jiikö Lännestä...?
heh heh ;-D
Minne päin lähettäisit juuri nyt halit ja pusut ? - JokuMiesLännestä
XOXOXO ;-) kirjoitti:
Joku Jiikö Lännestä...?
heh heh ;-D
Minne päin lähettäisit juuri nyt halit ja pusut ?Sitäpä ei kaikille kerrotakaan. Tai ei kenellekään, jos se kiinnostaa tietää.
Heitin ne vain ilmaan ja toivottavasti ap sai ne ja ilahtui niistä:)!
Toki ajattelin erästä, mutta koska hän ei minusta tykkääkää, niin jätän nyt nimenkin kertomatta...:(
- ei sehän
on mä..haa laa taan
- <3<3<3
Mäkin haluun mieheltä halin :)
- ei oo
Ei hän tule enää halaamaan, täytyy odottaa jos löytyy joku joka haluaa halata. :(
- Rea Listi
Hanki koira. Sellainen pieni, syliinsopiva, joka pitää halaamisesta. Helpottaa kummasti.
- ei oo
Olenkin ajatellut sellaisen pienen maastonakin hankkimista. Eläisimme rauhassa yhdessä, koiruli ja minä. :)
- hurjaa
Ostin koiran, piti olla vahtikoira. Keskikokoinen, pelottavan näköinen. Ostin kun se oli luovutusikäinen. Syliin pyrkii kiipeämään nyt vielä neljä vuotiaanakin kuin pikkuinen vauva. Hoh ja höh. Enkä ole lellinyt piloille, se vaan on sellainen.
- realistisempi
ei oo kirjoitti:
Olenkin ajatellut sellaisen pienen maastonakin hankkimista. Eläisimme rauhassa yhdessä, koiruli ja minä. :)
Eikä koira korvaa ihmistä, Vaikka haukut ihan mukavia ovatkin.
- ei oo
realistisempi kirjoitti:
Eikä koira korvaa ihmistä, Vaikka haukut ihan mukavia ovatkin.
Korvaapas, ihmiset on tyhmiä.
- mä.
mä tuuuun ha lala ta taan
- ei oo
Mene omien ihmistesi pariin, en ole sinulle tärkeä.
- mahdoton tehtävä?
Pitäis sopia tapaaminen, ei se haliminen muuten onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261483
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!471369Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka661071- 103912
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r87886Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51835Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s80766Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57723- 59675
- 34656