Teen töitä viikonpäivät ja olen hyvä siinä mitä teen, työkaverini ovat ystäviäni ja jotkut ovat aika läheisiäkin vielä. Olen asemassa jossa olen niin sanotusti ''roolimallina'' ja muille esimerkkinä, mutta kun alan miettimään elämäntapojani niin tuntuu että olen tekopyhä. Nuoresta pitäen olen ollut tämmöinen bilettäjä tyyppinen persoona ja siihen on kuulunut kohtuun rankka viinanjuominen. Joskus se on ollut isompikin ongelma, mutta olen saanut kontrolloitua sen sillein että otan vain viikonloppuisin. Kertoja vaan on yleensä 1 viikossa kun lähden ottamaan mutta määrät ovat todella suuria. Omaan myös tämmöisen äkkipikaisen luonteen, jonka seurauksena joudun humalapäissäni helposti riitoihin ihmisten kanssa. Siitä on seurannut monet turpaan vedot ja turpaan otot. Kaikki tuttavani tietävät tästä että jos otan niin otan liikaa ja käyttäydyn todella typerästi, työkaverinikin ovat sanoneet että tästä ei voi seurata hyvää jos jatkan näin. Itsekkin haluaisin lopettaa tämän tai ainakin opetella ottamaan hillitysti, mutta jotenkin se vaan aina menee siihen että tulee otettua liikaa. Ja Ilman en oikein osaa olla, joskus olin puolvuotta ottamatta ja se oli tylsintä aikaa elämässäni, ja sen takia meinasin masentua.
Siinä avautuminen.
Alkoholi voi pilata elämäni?
ekded
1
97
Vastaukset
- fsdff
Nää tyypit on just timantteja, joittenka ainoa asia on vain haukkua muita joilla sattuu olemaan ongelmia. Voisin suositella että menisit sinäkin käymään joskus ulkona, saattasit jopa löytää kavereita ettei tarvitse roikkua aina täällä haukkumassa muita. Näin sinäkin voisit rauhottua vähäksi aikaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651