se niistä poppakonsteista, ei tämä aio syntyä!!

odottavanaikaonpitkä

Joka päivä pitkiä lenkkejä, saunomista, sex, tooodella tulista ruokaa ja vyöhyketerapiaa, luulis auttavan vaan, eih:(

9

1068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei synny ei

      Ootko jo la:n yli? Mulla nyt 40 1, eikä minkäänlaisia merkkejä synnytyksestä. Saunassa on käyty (ei kyllä mitenkään urakalla), olen yrittänyt kävellä nivusten kivusta huolimatta. Seksiä mies ei halua enää harrastaa, vaikka yritin kovasti ehdotella... ;) Tulinen ruoka närästää hulluna, en viitsi kokeilla. Siivottu on. Hiki siinä vaan tulee. Ei kai tässä muu auta kuin odotella, mutta kyllä se odottavan aika on tosiaan pitkä! 3-vuotias esikoinen kaipaa leikkiseuraa ja huomiota, mutta kun ei jaksais. Kaikki ärsyttää. No, yritän vielä lohduttautua sillä, että esikoinen syntyi 40 2, eikä vesien menoa edeltänyt yhtä ainutta supistusta. Nyt on ollut jotain kivuttomia supistuksia, mutta eipä niistä mitään apua ole. :/ Tsemppiä kohtalotovereille! ;)

      • hohhoijaa...

        viikkoja 39 3, edellinen syntyi viikolla 37 niin alkaa jo hermo mennä kun mitään ei oikeasti tapahdu... pari päivää tuntui kohdunsuulla vihlomista ja nyt on tissit kipeenä, mutta siihenpä ne tuntemukset loppui....


    • sara88

      hmm itse kans yrittänyt muutamia mutta saan vaan harjoitus supistuksia, tässä jotain jos jotakuta auttaisivat; säilyke papaija, suoliston tyhjennys, pitkät automatkat, battery tölkki, suihku vatsan päällä siirrät kylmästä kuumaan ja toisin päin, tässä nyt muutama mitä tuli mieleen ;)

      • jaa-a.

        eikö battery ole energiajuomaa, sitä ei silloin saisi juoda! nuorikain odottajia ja sen mukaisia ehdotuksia, ei siis ihme!!!


    • sara88

      Arvasin jonkun kommentoivan tuohon, mutta mm. Rakkaassa naapuri maassamme annetaan 4 s:ssä ohjeena sauna, seksi, siivous ja skumppa, ja batterissa ei ole kuin kofeiini suuri määrä joka aiheuttaa supisteluita, mm tauriiniakin on äidinmaidon vastikkeessa, ja iso määrä kahvia aiheuttaa saman kuin batteri. Eikä batteria kun monta päivää/tölkki kaupalla kannata juoda!

    • ettäsellasta

      No ei siihen kyllä mikään auta, paitsi sitten se virallinen käynnistys. terkuin 1. 42 1, 2. 42 1 ja 3. 41 5

    • .......

      Aika auttaa. Muistan kun itseltäni ensimmäinen syntyi muistaakseni 38 5 ja kaikki sanoivat neuvolaa myöten, että toinen syntyy varmaan hieman aikaisemmin. Odottelin häntä varmana syntymään ennen tuota päivää, mutta lopulta käynnistettiin 42 0. Olin jo ihan varma, että lapsi ei synny koskaan. Samaa ajattelin kolmannesta ja neljännestä, jotka syntyivät 41 5 ja 41 6. Nyt en edes ajattele viidennen syntyvän ainakaan ennen kuin 41 viikkoa on täynnä, mutta silti pieni toive synnytyksen käynnistymisestä ajoissa alkaa nostaa päätään, kun alkaa 38. viikko täyttyä. Miksi ihmeessä pitää olla näin kärsimätön, kun nämä viimeiset neljä viikkoa tulevat olemaan pitkiä.

    • ....................

      Täällä on menossa 40 4 ja yritän olla ajattlematta koko asiaa. Hulluksihan sitä tulee jos alkaa vauvaa kellon ympäri vartomaan. Kivuttomia harjotussupistuksia kyllä tulee välillä tiheestikin, mut en jaksa sen enempää asiaa edes ajatella.

      Esikoinen on itellä kyseessä ja olin kyllä varautunu, että taatusti menee yliaikaseksi. Silti sitä hiukan toivois, että tulis ny jo. Miehen veljellä on häät lauantaina, niin eiköhän vauva synny viimestään hääjuhlassa kaikkien miehen sukulaisten edessä. Alusta asti ollaan naurettu sille mahdollisuudelle, et mä valautan lapsivedet kirkon lattialle =D

    • Anonyymi

      Rv 39 6 eikä tietoakaan synnytyksestä. On tullut tässä lähipäivinä siivottua, kauppareissukin käy treenistä painavien ostosten kanssa. Juuri join Red Bullin pienen tölkin.. Alkaa epätoivo jo iskemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe