Kauheata karhu ja susi höpöä...

Oikea kuvaaja

9

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • treba

Voihan se ollakin mukavaa kuvata noin petoeläimiä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä tavallisen metsässä kulkijan turvallisuuden kanssa.

Kummallista, kuinka petoja suojellaan, mutta ihmisillä ei näytä olevan mitään oikeusturvaa asian tiimoilta.
      Tuo teksti ja kuva on aivan varmasti luonnonsuojelijoiden vastaisku petojen hyökkäysten puolustuspuheeksi.

Ihmisen henki on aivan varmastti arvokkaampi, kuin noiden petojen koskaan, lukuunottamatta tunteettomia psykopaatteja. Oikeastaan kuva oli todella ruma!
      Olenpa nähnyt tapauksen, kuinka eräs muka luonnonsuojelija söpötteli hellästi, kuinka söpö ja herttainen tuo eläin on seinällään olevan kuvan edessä kuvaa silitellen. Tuskinpa luonnosssa hellät puheet onnistuisivat varsinkaan ,kun metsä on vain kuvitelma, jonne tämä luonnonystävä ei juuri jalallaan astu.
      Kyllä nauratti!

• Doggelsberg

Heh heh, lääkitystä olisi jo tarkistettava. Miten tuo kuva liittyy kenenkään turvallisuuteen metsässä? Millojn viimeksi taistelit verissä päin omasi tai perheesi puolesta villipetoja vastaan?

Etkö osaa itseäsi suojella? Mene kellariin ja pysy siellä. Äläkä vaan lisäänny ettei tauti leviä.

Miten määrittelet ihmisen hengen hinnan? Tuo kiinnostaisi varmasti monia tälläkin palstalla.

Eiköhän se metsä ole noiden elukoiden koti. Ollaan me siellä vieraana vaan ja annetaan niiden olla, sitten jos tulevat liian liki niin naksautetaan pitkälle unelle.

• 1+19

400mm otettu kuva? minkähänlaisen pleksin läpi tuo on otettu, vaikka lehtikuvat on rakeisia, niin tuosta näkee että jo alkuperäisen kuvan laatu on ollu heikko. luultavasti otettu jollain 200 millin kittiputkella ja gropattu ja suurennettu.

• paremmin näkkyy

niin, kyllä Avara Luonto -ohjelmassa näkyy paljo paremmin leijonat ja kaikki...

• dsdsdsdsdsdsdsdsds

Tilanne lienee harvinainen (susi kaksi karhua). Teknisesti kuva ei ole loistava.

• harvinainen?

Ei kai tuo itse tilanne ”susi kaksi karhua” niin kovin harvinainen, niitä vain ei usein nähdä.
        Harvinaisen tilaanteesta tekee se neljäs tässä tialteessa (kuvaaja susi kaksi karhua).

Tekninen laatu lienee tärkeintä niille joiden kuvassa ei ole sisältöä?

• phyi-sentääh

Siis, aivan perk..lesti kohinaa..

Valovoima ei vaan riitä putkessa ja väritkin jo katoo

• ASTAPAUK

Nätti kuva. Hienosti toteutettukin. Tässä on jotain käsittelemätöntä ja käsittämätöntä tunnelmaa.

• minäseolinnuijat

Kokeilkaa itse ottaa kuva jossa karhu ja susi tai kuva jossa ahma ja susi, ei ehkä onnistu ihan 1 viikon kyttäyksellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      87
      3107
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2762
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      109
      2374
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      40
      1754
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1593
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1525
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1310
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1276
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe