Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Messari 2011

messukoira

Olen miettinyt että menisin tänä vuonna koirani kanssa messariin.
En ole ikinä ollut siellä koiran kanssa enkä ilman.
Paikka on iso, onko siellä selvästi opasteet kehistä, minne ilmoittaudutaan yms.?

Ilmoittaisin koirani molemmille päiville.
Pitääkö minun maksaa paikanpäällä sisäänpääsymaksu, vai pääsenkö ilmaitteeksi kun olen ilmoittanut koirani näyttelyyn.
Ja entä pääseekö sisään ilmaiseksi koiran mukana vain omistaja, vai omistaja handleri?

7

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea matkaan :)

      Yleensä isoimmilla piakoille hyvin selkeät opasteet.
      Yleisesti ilmoitetun koiran kanssa pääsee yksi henkilö sisään, jos on enemmän niin normaali sisäänpääsymaksu. Nämä lukevat usein näyttelykirjeessä mikä tulee n. viikkoa ennen näyttelyä kotiin postissa.

    • messukoirakko

      Kiitos vastauksestasi.
      Ajattelin vain kuin normi virallisiin esim. ryhmänäyttelyihin on tähän asti päässyt ilman omistaja ja mahd. handleri. :)

      Osaisitko vastata vielä, että jos samalta omistajalta tulee kaksi koiraa, niin pääseekö myös silloin kaksi sisään vaikka toinen ei olekkaan kummankaan omistaja.

      Ja vielä... Tiedätkö sinä tai kukaan muu viestiä lukeva paljonko sisäänpääsy on jos ostaa lipun molemmille päiville?

      • DO DIII

        Tuo lipun hinnan näet näyttelyn nettisivuilta. Ovat näyttelykohtaisia. Yleensä 2-3 päivän lippu on yhden päivän lippua suhteessa edullisempi........

        SIIS Näyttelyyn ilmoitetun koiran mukana pääsee YKSI IHMINEN sisälle koiran kanssa ilmaiseksi. Eli jos olet ilmottanut ja maksanut esim. 5 koiraa, niin hanki niille sitten ihmiset kanssa, niin ne pääsee ilmaiseksi sisälle. MUTTA voithan sinä yksinkin viedä 5 koiraa sisälle.

        Ja jokainen voi viedä vaikka naapurin Mustin näytelyyn, edellyttäen että paperit ja rokotukset on kunnossa. Ei siellä omistajaa tarkasteta eikä tarvita !!!!!

        NÄYTTELYT OVAT TAPAUSKOHTAISIA! jOKAINEN NÄYTTELYNJÄRJESTÄJÄ-YHDISTYS MÄÄRÄÄ ITSE MITÄ HE PÄÄSTÄVÄT SISÄLLE JA MITÄ LIPUT MAKSAA YMS. YMS. tutki näyttelyiden nettisivuilta lisää tietoa. tai kysy sieltä e-maililla.


      • Onnea vielä :)

        Yleensä on yksi ihminen per koira ilmaiseksi sisään joten useampia mukaan vaan silloin! :)

        Varmaan tulee lukemaan näyttelykirjeessä paljonko liput maksavat, mutta voithan etsiä jos kyseiselle tapahtumalle on jo tietoa netissä.


    • do diiii

      n. Viikkoa ennen näyttelyä tulee kotiin kirje, missä on mm. kilpailunumeronne ja kehän numero. Sitten tutkit kehäkartasta missä se teidän numeroinen kehä on ja lampsit sinne doggis kanssa.
      Hakeudut vaan heti sinne sen teidän kehän vierelle/ lähistölle, että kuulet kun teidän numero huudetaan kehään.
      Ei siellä tarvitse enää ilmottautua mihinkään.

      • messarinkävijä

        no sen verran kuitenkin "ilmottaudutaan",että tarkistetaan rokotukset sissän tullessa.


      • ootko ikinä käyny
        messarinkävijä kirjoitti:

        no sen verran kuitenkin "ilmottaudutaan",että tarkistetaan rokotukset sissän tullessa.

        pistokokeita


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe