Mikähän liike olis niin ammattitaitoinen, että osaisi neuvoa miten rakennan veneeseeni ohjauksen kolmeen eri pisteeseen?
3 piste ohjaus
10
570
Vastaukset
- 1 riittää
Mihin kolmea tarvitaan?
- mitäkukakin
Sinulta ei kysytty mitään. Tomppeli.
- 2+11
Ostatko heiltä sitten laitteet vai ostatko halvimmalta heti suunnitelmat saatuasi? Palkkaa siitä neuvomisestakin pitää saada...
- 19
Sinultakaan ei kysytty mitään. Toinen tomppeli.
- 20+11
19 kirjoitti:
Sinultakaan ei kysytty mitään. Toinen tomppeli.
lutkuta munaa...
Käsittääkseni hydrauliohjauksessa ei ole "määrää" pisteille, se piste toimii mistä vääntää. Näin ainakin 2-pisteohjauksessa, mitään ei tatvitke kytkeä päälle/pois. Joku pumpuista (ruori) tekee painetta.
- Siikaa
Tuohon veneeseen pitää laittaa vetokoneen viereen ohjaus lisäksi taakse laskupaikalle ohjaus ja hytissäkin sitä ohjausta tarvii. Hydraulinen ohjaus tuohon tulee mutta pitäs löytää liike joka myis kaikki värkit kerralla.
- tomppeleille tiedoks
Tomppelit " 1 riittää " ja " 2 11 " ottakaapas vastausmallia osaajilta. Palatkaa sitten vastailemaan, kun on jotain asiaakin.
- siiikaa
Laitoin omaan siikapaattiini autopilotin ohjaamaan laskusuuntaa, ylösvedossa koneen vieressä oli joystick ja ohjaamossa toinen, ei lainkaan ruoripyörää. Ohjaamon vaihtokytkimellä valitsin ohjaanko ulkoa vai sisältä. Systeemi toimi hyvin, paatti on nykyään Oulusa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647