Keskiyö!

koti muualla

Olemme asuneet yli kaksi vuotta paikkakunnalla, josta en pidä. Näetkö, kannattaako muutto ja mihin ja milloin kenties muutamme?

9

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiyö

      Hei
      oletko sinä tosissasi miettinyt mistä tuo antipatia on lähtöisin? mikset viihdy siellä?
      näen että teillä on työtä ja että teillä on toisenne. te rakennatte omaa tulevaisuuttanne yhdessä, se on hieno asia.

      en pysty näkemään aikoja, vaan näen paikkakunnan, jossa kulkee joki. keskusta on pitkä ja kapea nauha, suurin osa liikkeistä on tämän yhden ja saman kadun varrella.
      uskoakseni lentokentälle ei ole kovin pitkä matka.
      siellä näen teidän asuvan ja viihtyvän.

    • koti muualla

      Kiitos sinulle!
      Tiedän kyllä, miksi en viihdy tällä paikkakunnalla. Johtuu kateusenergiasta ympärilläni.
      Toivon, että juuri tuollaiseen paikkaan voisimme muuttaa, josta kerroit.

    • Keskiyö / tuntijasi

      Hei
      no tuollaisessa paikassa näen teidän asuvan, se tulee vielä vuorollaan.
      ole vain kaiken tuon kateuden yläpuolella, nauti salaa siitä, että sinulla on jotakin niin ihanaa, että toiset haluaisivat ottaa sen pois sinulta.

    • koti muualla

      Ihana vastaus! Kiitos, Keskiyö! Teet hienoa työtä!

    • ajojahdin ent,uhri

      hemskutin hieno vastaus keksiyöltä! itsekin asunut paikassa jossa kateus aiheutti yksinäisyyttä ja negoja viboja....t muuttohaukka

    • koti muualla

      Keskiyö vastaa hienosti jokaiselle, mitä nyt olen ehtinyt asiaan perehtyä.

      Toivottavasti löytyy pian hänen kertomansa koti, jossa voimme elää rauhassa kateudelta ja vihalta, jota tunnun herättävän melkein vaikka missä, minne menenkin. Itse tahtoisin vain olla ystävällinen jokaiselle, mutta on ollut pakko vetäytyä omiin oloihin ilman ystäviä, sillä puukolla selkään iskuja on tullut liian monta kertaa.
      Kiitos kommentistasi muuttohaukka, ja tiedosta etten ole yksin kokenut kateuden aiheuttamaa vihamielisyyttä.

    • Keskiyö / tuntijasi

      Hei
      kiitän myös kauniista sanoistanne! minäkin uskon aina hyvään ja teen kaikkeni, että hyvä voittaisi.
      jos sitten joskus ei ole enää mahdollisuuksia hyvään, sitten painetaan diplomatialla.
      pahasti ajattelevia ihmisiä ja katkeria ihmisiä on valitettavan liikaa, he ovat menettäneet sisäisen valonsa.

      mutta koskaan ei ole myöhäistä sytyttää sitä uudelleen!

    • koti muualla

      Sinäkin Keskiyö olet saanut näilläkin sivuilla kokea, kuinka kateelliset hyökkäävät kimppuusi. Mutta jokainen, joka on apua sinulta saanut ymmärtää asian, eikä piittaa tai mene mukaan moisiin kommentteihin! Voimia sinulle!

    • Kiitos paljon!
      ja minuun saa nyt myös yhteyttä tuntijasi-profiilini kautta, siellä on yhteystiedot.

      sinulle myös lämmintä jatkoa!

      t: Keskiyö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe