Olemme asuneet yli kaksi vuotta paikkakunnalla, josta en pidä. Näetkö, kannattaako muutto ja mihin ja milloin kenties muutamme?
Keskiyö!
9
144
Vastaukset
- Keskiyö
Hei
oletko sinä tosissasi miettinyt mistä tuo antipatia on lähtöisin? mikset viihdy siellä?
näen että teillä on työtä ja että teillä on toisenne. te rakennatte omaa tulevaisuuttanne yhdessä, se on hieno asia.
en pysty näkemään aikoja, vaan näen paikkakunnan, jossa kulkee joki. keskusta on pitkä ja kapea nauha, suurin osa liikkeistä on tämän yhden ja saman kadun varrella.
uskoakseni lentokentälle ei ole kovin pitkä matka.
siellä näen teidän asuvan ja viihtyvän. - koti muualla
Kiitos sinulle!
Tiedän kyllä, miksi en viihdy tällä paikkakunnalla. Johtuu kateusenergiasta ympärilläni.
Toivon, että juuri tuollaiseen paikkaan voisimme muuttaa, josta kerroit. - Keskiyö / tuntijasi
Hei
no tuollaisessa paikassa näen teidän asuvan, se tulee vielä vuorollaan.
ole vain kaiken tuon kateuden yläpuolella, nauti salaa siitä, että sinulla on jotakin niin ihanaa, että toiset haluaisivat ottaa sen pois sinulta. - koti muualla
Ihana vastaus! Kiitos, Keskiyö! Teet hienoa työtä!
- ajojahdin ent,uhri
hemskutin hieno vastaus keksiyöltä! itsekin asunut paikassa jossa kateus aiheutti yksinäisyyttä ja negoja viboja....t muuttohaukka
- koti muualla
Keskiyö vastaa hienosti jokaiselle, mitä nyt olen ehtinyt asiaan perehtyä.
Toivottavasti löytyy pian hänen kertomansa koti, jossa voimme elää rauhassa kateudelta ja vihalta, jota tunnun herättävän melkein vaikka missä, minne menenkin. Itse tahtoisin vain olla ystävällinen jokaiselle, mutta on ollut pakko vetäytyä omiin oloihin ilman ystäviä, sillä puukolla selkään iskuja on tullut liian monta kertaa.
Kiitos kommentistasi muuttohaukka, ja tiedosta etten ole yksin kokenut kateuden aiheuttamaa vihamielisyyttä. - Keskiyö / tuntijasi
Hei
kiitän myös kauniista sanoistanne! minäkin uskon aina hyvään ja teen kaikkeni, että hyvä voittaisi.
jos sitten joskus ei ole enää mahdollisuuksia hyvään, sitten painetaan diplomatialla.
pahasti ajattelevia ihmisiä ja katkeria ihmisiä on valitettavan liikaa, he ovat menettäneet sisäisen valonsa.
mutta koskaan ei ole myöhäistä sytyttää sitä uudelleen! - koti muualla
Sinäkin Keskiyö olet saanut näilläkin sivuilla kokea, kuinka kateelliset hyökkäävät kimppuusi. Mutta jokainen, joka on apua sinulta saanut ymmärtää asian, eikä piittaa tai mene mukaan moisiin kommentteihin! Voimia sinulle!
Kiitos paljon!
ja minuun saa nyt myös yhteyttä tuntijasi-profiilini kautta, siellä on yhteystiedot.
sinulle myös lämmintä jatkoa!
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427