STALA & SO!!!
Vuonna 1997 perustettu So. on tunnettu melodisista rock-biiseistä ja iloisesta asenteesta. Karismaattisen solistinsa Stalan johdolla yhtye on saanut vapaasti viedä musiikkiaan ja live-esiintymistään haluamaansa suuntaan, keräten samalla paljon faneja. Matkan varrella yhtyeen jäsenten muut musiikilliset projektit laittoivat So.n hetkeksi aikaa tauolle, mutta nyt yhtye on taas täällä... entistä värikkäämpänä!
So.:n lavashow on visuaalinen elämys. 70- ja 80-lukujen glam rock-yhtyeet, kuten Sweet, T-Rex ja Ziggy Stardust-ajan David Bowie ovat olleet vahvoja vaikuttajia yhtyeen imagoon. So. tekee musiikkia unohtamatta pääasiaa, eli hauskanpitoa! Edesmenneen Spede Pasasen toteamus: " Pääasia, että on kivvaa!" toimii yhtyeen ohjenuorana. Show by So. ei jätä ketään kylmäksi!
16.2. 2011 julkaistiin So.:n debyyttialbumi "It Is So.". Yhtye on itse säveltänyt, sanoittanut, äänittänyt ja tuottanut levyn. Uusi 5 biisi ep. ilmestyy 14.9.2011!
Alkuvuodesta 2011 yhtye osallistui Suomen Euroviisukarsintaan Stala & So. -nimellä. Yhtye selvitti tiensä finaaliin yhdessä yhdeksän muun artistin kanssa ja esiintyi suorassa lähetyksessä lähes miljoonalle tv-katsojalle.
Tämä on Stala & So., viihdettä kaikille aisteille! Tervetuloa mukaan!
Tulevia keikkoja missä voi katsastaa bändin!
14.9.2011 @ On The Rocks, Helsinki (EP:n julkaisubileet Honey Hellraiser)
15.9.2011 @ Levykauppa Äx, Helsinki (akustinen, ei ikärajaa)
17.9.2011 @ Rautaruukki, Karkkila ( Honey Hellraiser)
18.11.2011 @ Blackpool, Järvenpää
19.11.2011 @ Green Room, Helsinki
12.12.2011 @ Back Room, Kotka
Kotisivut! http://www.stalaso.com/
Stala & So.n uusi EP!!
So.fani!
0
174
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715178
- 924198
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713