Voiko polvi parantua?

Jussi..-.

Olen pitänyt sitä koomassa särkylääkkeillä monta päivää.

8

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pär Pillhard

Jos kyseessä on nivelrikko, niin tekonivel on ainoa ratkaisu kipuihin.

• lääkäri,,,,,,,

mee lääkäriin niin selviää mikä vikana usein on jokin syy joka täytyy lääkärin hoitaa.

• Pojasta polvi paranee, väitetään.
      Minulla on kaksikin poikaa, mutta kyllä oikean takajalan polvi vähän väliä kipeytyy siinä määrin, ettei ilman kävelysauvoja kannata yrittääkään kävelyä.
      Kuvattukin on, ja jotakin vähäistä löytyi, mutta ei aiheuta ainakaan tässä vaiheessa toimenpiteitä.
      Oma diagnoosini on, että polveni on luulosairas.

Täällä olet jo saanutkin hyviä neuvoja, ja kannattaa noudattaa niitä:
      Mene, hyvä Jussi, pikapikaa lääkäriin!

• jämptti

Ordopedeissäkin on mukana varsin erikoisia miehiä. Polvessani oli tapaturman seurauksena paha nivelrikko, notta ilman keppiä ei voinu kävellä.
      Jo keski-ikäinen ordopedi sanoi polven olevan sangen hyvän.

Kimmastusin niin, että menin yksityiselle sektorille. Ne laitto proteesin. Aikanaan, polven kuntoutuksen jälkeen ajan pyörällä, mutten juokse.
      Koko hoito maksoi muuten 21.000€. Olen tyytyväinen.

Polven hoito aloitetaan kyllä lääkärin tarkastuksen jäläkehen rtg-kuvaamisella. Kyllä näin on jämpti.

• Liikunnallnen*

Kiitos "jämptti", kiva nikki sinulla.
      Ortonissako operoitiin?
      Itsellänokn kokemusta sieltä, pelkkää hyvää.

• jämptti

Orton sairaalassa hyvinkin. Enemmän ihmiset tietävät tämän huippu osaamista operoivan Invalidisäätiönä.
        Kuulin muutamilta tutuilta, että siellä leikatut, vaativat leikkaukset onnistuvat keskussairaaloita paremmin.
        Ja se kuntouttaminen, se on edellä muita. Sieltä ei päästetä asiakasta kotiin vajaahoidettuna, mut tietysti se rahaa vaatii.

• susm.

Ei päde aina tuokaan sananlasku...pojasta polvi paranee, no, jospa seraava polvi sitten. Kyllä minullakin nivelrikko, joka hidastaa entistä vauhdilla menemistä, muttei kupuja...enpä korjaa, siis kipuja ole vielä. Ei kyllä enää metsiinkään rymyämään marjojen ja sienien ahneuksissa, no onhan niitäkin tullut haalittua aikoinaan. Uskon kyllä tuohon kipujen puuttumiseen sen, että vuosikaudet olen päivittäisen annoksen syönyt tuoretta inkivääriä ja tietysti se valkosipuli hyvä kaikkeen.
      Niin, pojan polvesta piti, huonompi on hänen polvensa, vaikka vasta nuori poikanen, 50 täyttää.
      Mulla vaan vasen jalka väsyy kävellessä, siihen lienee syynsä jalkaterän sen holvikaaren laskeutumisessa. Ennen oli niin nätti seksikkään kovera jalkapohja, jota ojentelin mielelläni nähtäväksi...!!!
      Niin, miehellä niska, siitä on ollutkin puhetta, mutta myös siis naisella jalka se seksikäs paikka...liekö kukkaan muu samaa mieltä.

• ei voi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2113
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2016
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      314
      1812
    4. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      34
      1434
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      99
      1350
    6. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1278
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1226
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1137
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1026
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      39
      1020
    Aihe