Halusin vastaustauksen! Mitä varten tämmöisillä linkillä laitettaan kun niillä ei ole mtitätää virkaa, Ilmoitin liittymän irtisanomisesta , kuukaiutta enenen sopimuksen päätymistä, ei mitään tapahtunut .Linkki: https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/
Irtisanominen
5
175
Vastaukset
lomakkeesta sain palautetta noin 50 päivän kuluttua. Keskustelupalstallaan metelöimällä parissa päivässä
- sako991
Minä kävin Soneran konttorissa irtisanomassa nettitikku sopimuksen, ja 2 tunnin päästä tikku ei enää toiminut, ja lasku tuli siihen päivään asti, kyllä toimii hienosti.
- Lekkeri49
Nyt tuli yhteydenotto, valittelivat teknillisiä ongelmia. Vastaa tähän viestiin, jos asia vielä on ajankohtainen. Vastattiin puolentoista kuukauden päästä, mielestäni melko pitkä aika. Soittamalla hoitui seuraavana päivänä, mutta kyllä minulla on muutakin tekemistä, kuin jonotta puhelimessa puolituntia.
Lekkeri49 kirjoitti:
Nyt tuli yhteydenotto, valittelivat teknillisiä ongelmia. Vastaa tähän viestiin, jos asia vielä on ajankohtainen. Vastattiin puolentoista kuukauden päästä, mielestäni melko pitkä aika. Soittamalla hoitui seuraavana päivänä, mutta kyllä minulla on muutakin tekemistä, kuin jonotta puhelimessa puolituntia.
juuri samanlainen valitelma tuli minulle. Kuukausi plus pari päivää halutun irtisanomispäivän jälkeen
- dna hyvä
Soneralta minäkin odotan vastausta,
jo on kai 12. päivä, kun omilta sivuilta lähetin.
DNA tuli laajempi ja vaikeampaan asiaan vastaus samana päivänä ja selkeä.
--------
muuten irtisanomisia ei voi tehdä omilla sivuilla,
millään operaattorilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1014075- 573643
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282643Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612582- 522526
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521786