Irtisanominen

Lekkeri49

Halusin vastaustauksen! Mitä varten tämmöisillä linkillä laitettaan kun niillä ei ole mtitätää virkaa, Ilmoitin liittymän irtisanomisesta , kuukaiutta enenen sopimuksen päätymistä, ei mitään tapahtunut .Linkki: https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/

5

241

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lomakkeesta sain palautetta noin 50 päivän kuluttua. Keskustelupalstallaan metelöimällä parissa päivässä

• sako991

Minä kävin Soneran konttorissa irtisanomassa nettitikku sopimuksen, ja 2 tunnin päästä tikku ei enää toiminut, ja lasku tuli siihen päivään asti, kyllä toimii hienosti.

• Lekkeri49

Nyt tuli yhteydenotto, valittelivat teknillisiä ongelmia. Vastaa tähän viestiin, jos asia vielä on ajankohtainen. Vastattiin puolentoista kuukauden päästä, mielestäni melko pitkä aika. Soittamalla hoitui seuraavana päivänä, mutta kyllä minulla on muutakin tekemistä, kuin jonotta puhelimessa puolituntia.

• Lekkeri49 kirjoitti:

Nyt tuli yhteydenotto, valittelivat teknillisiä ongelmia. Vastaa tähän viestiin, jos asia vielä on ajankohtainen. Vastattiin puolentoista kuukauden päästä, mielestäni melko pitkä aika. Soittamalla hoitui seuraavana päivänä, mutta kyllä minulla on muutakin tekemistä, kuin jonotta puhelimessa puolituntia.

juuri samanlainen valitelma tuli minulle. Kuukausi plus pari päivää halutun irtisanomispäivän jälkeen

• dna hyvä

Soneralta minäkin odotan vastausta,
      jo on kai 12. päivä, kun omilta sivuilta lähetin.

DNA tuli laajempi ja vaikeampaan asiaan vastaus samana päivänä ja selkeä.

--------
      muuten irtisanomisia ei voi tehdä omilla sivuilla,
      millään operaattorilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      2117
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      130
      1205
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      136
      1143
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      981
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      958
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      58
      892
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      727
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      76
      727
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      697
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      674
    Aihe