Halusin vastaustauksen! Mitä varten tämmöisillä linkillä laitettaan kun niillä ei ole mtitätää virkaa, Ilmoitin liittymän irtisanomisesta , kuukaiutta enenen sopimuksen päätymistä, ei mitään tapahtunut .Linkki: https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/
Irtisanominen
5
241
Vastaukset
lomakkeesta sain palautetta noin 50 päivän kuluttua. Keskustelupalstallaan metelöimällä parissa päivässä
- sako991
Minä kävin Soneran konttorissa irtisanomassa nettitikku sopimuksen, ja 2 tunnin päästä tikku ei enää toiminut, ja lasku tuli siihen päivään asti, kyllä toimii hienosti.
- Lekkeri49
Nyt tuli yhteydenotto, valittelivat teknillisiä ongelmia. Vastaa tähän viestiin, jos asia vielä on ajankohtainen. Vastattiin puolentoista kuukauden päästä, mielestäni melko pitkä aika. Soittamalla hoitui seuraavana päivänä, mutta kyllä minulla on muutakin tekemistä, kuin jonotta puhelimessa puolituntia.
Lekkeri49 kirjoitti:
Nyt tuli yhteydenotto, valittelivat teknillisiä ongelmia. Vastaa tähän viestiin, jos asia vielä on ajankohtainen. Vastattiin puolentoista kuukauden päästä, mielestäni melko pitkä aika. Soittamalla hoitui seuraavana päivänä, mutta kyllä minulla on muutakin tekemistä, kuin jonotta puhelimessa puolituntia.
juuri samanlainen valitelma tuli minulle. Kuukausi plus pari päivää halutun irtisanomispäivän jälkeen
- dna hyvä
Soneralta minäkin odotan vastausta,
jo on kai 12. päivä, kun omilta sivuilta lähetin.
DNA tuli laajempi ja vaikeampaan asiaan vastaus samana päivänä ja selkeä.
--------
muuten irtisanomisia ei voi tehdä omilla sivuilla,
millään operaattorilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634