Onko kenelläkään kokemuksia tilanteesta, jossa valmentaja syrjii ja kiusaa lasta harrastuksen parissa? Miten asiassa kannattaisi toimia, mikäli tällaista epäilee/havaitsee? Kysymyksessä on joukkuelaji ja urheilija on tyttö, jota valmentaja ei esimerkiksi tervehdi eikä koskaan kehu, vaikka muita joukkuetovereita kyllä kehutaan sekä kannustetaan? Ja tytöllä on selkeästi lahjoja harrastamassaan lajissa. Olen yrittänyt keskustella asiasta valmentajan kanssa mutta hänen kantansa asiaan oli, että hän kasvattaa minun lastani ja minun ei tule puuttua valmennukseen, koska äideillä on aina tunteet pelissä eivätkä he osaa käyttäytyä.
Kokemuksia kiusaamisesta harrastuksen parissa?
2
352
Vastaukset
- valmentaja jussi
Olen valmentajan kanssa samaa mieltä. On todella vaikea uskoa, että valmentaja huvikseen kiusaisi ja syrjisi lasta. Erittäin vaikea.
Mutta koska kaikki elämässä on ilmeisesti mahdollista, niin ota lapsi pois tuollaisen valmentajan hoivista. Sillä oli asia miten päin vain, tärkeintä on se, miten lapsi asian kokee.
Kyllä minä kuitenkin ensiksi istahtaisin alas valmentajan kanssa ja vaatisin selitystä. Ei ne (me ) valmentajat mitään kuninkaita olla. - Tiedän
Hei! Kun tyttöni aloitti saliabndyn noin 4 vuotta sitten niin hänellä ei ollut koko ekana kautena kavereita... Valmentaja näki että oli aina turnauksisaa yksin ja muut porukassa.. Mutta ei mitään tehnyt asialle.. Mutta nykyään eri valkku ja joukkueenjohtaja ja tyttö on nyt 12 vuotias ja on välillä pelikavereitten kanssa:) Mutta tyttöni muistaa ikuisesti sen kauden..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004206084- 222413
- 2042294
- 1141658
- 1211628
- 751082
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601073IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21049Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.134978Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59826