Saunalahden as.palvelu - sitä ei ole

ex-asiakas

Saunalahdelta tuli liittymä kaksi viikkoa luvatusta myöhässä. Laite toimi puoli päivää, sitten meni jumiin. Kolme varttia kestänyt jonotus tuotti langan toiseen päähän henkilön, joka osasi sanoa ettei osaa auttaa, mutta laitetta ei saa palauttaa ja jos haluaa laitteesta jotakin tietoa, sitä saa omaguru-palvelusta. Hän unohti mainita sen olevan 2 € per minuutti.

Hän sanoi Saunalahdella olevan asiakaspalvelua ja Saunalahden ottavan vastuun toimittamistansa laitteista, mutta edellä olevasta näkyy miten hän valehteli. Saunalahti ei toimittanut käyttöohjekirjaakaan, jonka avulla olisi ongelmatilannetta voinut selvittää. Saunalahden asiakaspalvelu kieltäytyi ottamasta asiaa hoitaakseen.

Kun jätin ongelmasta mahdollisimman tarkan kuvauksen Saunalahden vikailmoitukseen kirjallisesti, Saunalahti ilmoitti pelkkään yhteydenottoon menevän kolme vuorokautta.

Kaikesta näkyy, että Saunalahdelle on jäänyt pelkkä laskuttajan rooli. Asiakaspalvelua ei ole, käyttöohjeita ei tule laitteen mukana, puhelinjonotus kestää kohtuuttoman kauan, asiakaspalvelija keskeyttää koko ajan ja vetäytyy vastuusta, työntää asian hoitamisen Saunalahden myymästä tuotteesta jollekin täysin ulkopuoliselle taholle, jolla on kahden euron minuuttiveloitus.

Varokaa Saunalahtea! Olisi itsekin pitänyt uskoa muiden varoitukset kyseisestä firmasta.

6

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt asiakas

      Siis saunalahti on aivan uskomaton firma. Pojallemme otettiin saunalahden liittymä, määräaikainen ja määräaikaisuus on nyt loppunut, mutta laskujen tulo ei. Kaiken huippu on se, että nyt uudessa laskussa on, että olisi otettu norppaliittymä käyttöön, vaikka sellaista ei koskaan ole otettu.

      Aivan uskomaton firma. Olen jo mietiskellyt oikeustoimia kyseistä firmaa kohtaan.

      • järkeä saa käyttää

        Määräaikainen liittymähän siis pysyy auki määräajan loppumisen jälkeenkin jos asiakas ei sitä sulje ja näin laskujakin tietysti tulee. Ette kai odota, että operaattori auromaattisesti sulkee liittymän määräaikaisuuden päätyttyä? Määräaika on vain minimiaika mille asiakas liittymän ottaa.


    • '''

      Eikös nettiliittymässä siole kahden viikon koleiluaika ensin? Ei kanaata sen aikana uskoa myöskään JÄLLEENMYYJÄN POTASKAA jostain huolloista ja että nopeudet kohta nousee yms myms...pelkkää valehtelua. On se ihme ettei kotimainen firma saa vakituisia asiakkaita muuten kuin ktekuilemaslla, aika outoa...
      Ja jos liittymä ei toimi, sopimuksen saa purkaa kahden viikon sisällä. Siis tarkoituksellista asiakkaan petkuttamista.
      Ongelmakuvauksia EI KANNATA JÄTTÄÄ, EIKÄ MYÖSKÄÄN KAAPPAUSKUVIA TAI MUUTA MATERIAALIA niistä ilmaseksi, vaan pyytää niistä joko asianmukainen korvaus ENSIN, tai kirjallinen sopimus siitä että se p**'sopimus katkaistaaan ilman kuluja, koska se ei toimi. Vasta sen jälkeen vikakuvaus firmalle, joka ei tajua yhtään mistään mitään, kusetttaa vaan

    • '''

      Ja tuo omagurupalvelu on perseestä. Se ei auta yhteysongelmiin mitenkään, kunhan nyhtää rahaa tyhmiltä.
      Jos koneella on jotain muuta vaikeutta kuin Saunalahden tai Elisan sotkema käyttöjärjestelmä, kannattaa googlata itsensa suomalaiseen virustorjuntaportaaliin, virustorjunta.net palstalle
      Muussa tapauksessa karhuamaan Elisalta korvausta kivusta, haitasta ja ansionmenetyksestä.

    • EI IKINÄ ENÄÄ

      Saunalahti huijaa puhelinmyynnissä.
      Sopimus paperilla eri kuin on puhelimessa sovittu.
      Tarkastakaa tarkaasti pienellä präntätyt. Voi olla yllätyksiä.
      Asiakaspalvelu pesee kätensä kaikesta.

    • ----

      kantsii olla tarkkana. otin saunalahdeen 3gn nettiliittymän sim kortilla, koska kortilla toimii paljon paremmin yleensä mitä paska tikulla. sauniksen ukko huijas, että ei tartte muka sanoa irti ite soneraa. se on kyllä aika paksua puhetta, soneralle soitin, niin onneks se onnistuu vielä, ja totta kait se pitää sanoa, jos ei oo kiinteä laajakaista vaan 3g. Mistäpä näitä tiiät, jos sauniksen ukko kehottaa jo nyt laittamaan kortin koneeseen, mutta mites laitat kun sopimus päättyy 2v tiettynä pvnä, ja silloin vasta voi tilata ´tietoturvankin uuden..sauniksen ukot ei vaan tätä tajua koska heillä ei oo tota 2v myyntiä niin paljoa mitä soneralla..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe