Audi A3 Sportback Attraction 1,6 75 kW

Niisku-10

Olisin kiinnostunut ostamaan kyseisen auton. Haluaisin mieluusti mielipiteitänne autosta. Risuja sekä ruusuja. Onko perusvarma auto, vai? Ovatko huollot ja varasosat kalliita? Löytyykö tiettyjä tyyppivikoja? Kiitos etukäteen.

7

833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A3:sen omistanut

Plussaa
      Ulkonäkö
      Ajo-ominaisuudet
      Luotettava
      Laadukas
      Taloudellinen

Miinukset
      - Suorituskyky (tosin riippuu kuskista)

Itselläni oli moinen edellisenä autona ja määräaikaishuollot riittivät hyvin. Ainoa vika mikä esiintyi koko aikana, oli vasemman takajarrusatulan jumiutuminen. Eipä sekään kovin kalliiksi tullut, joten voin lämpimästi suositella kyseistä autoa.

• .

Minulla Audi A3 Sportback Ambition Business 1,4 TFSI 92 kW S tronic
      http://www.nettiauto.com/audi/a3/4223866

Plussaa
      Ulkonäkö, ajo-ominaisuudet, taloudellisuus, mukava 7-vaihteinen automaatti
      Miinusta
      - Pitkät huoltovälit (luo epävarmuutta), kalliit huollot (mutta niin on muillakin merkeillä)

• naurumalli!

Tuolle mopomallille nauraa kylän koiratkin. Joku Yaris tai vastaava pinkaisee tasatahtia, Corolla ja Avensis menevät menojaan. Sama homma jonkun 105-heppaisen dieselkoneen kanssa.

Audi on kaahareiden ja kisailijoiden merkki BMW:n ja Volvon lisäksi. Ei siihen sovi missään nimessä mopomoottori! Kyllä minimi A3:een on 1,8 TFSI mutta mieluiten 2,0 TFSI. Ja S-tronicilla ettei vaihtoihin kulu kisatessa liikaa aikaa.

• 1.4 TFSI:n omistaja

Hyvin mun 1.4 TFSI ainakin liikkuu, et taida olla ihan ajan tasalla sun tietämyksen kanssa!
        Sulla taitaa olla varsinainen ralliauto kotona ja olet niitä jotka kaahailee, iltalehdestä sitten luetaan kun autos on puun ympärillä...

• koeajaja

Kävin koeajamassa -10 mallin, eka kerta audin ratissa. Ainoa mikä harmitti oli meluisuus maantiellä. Ilmeisesti kannattaa valita suoraan A4, audin laadukkuus/hiljaisuus pääsee vasta tuossa mallissa esille.

• 1.4 TFSI:n omistaja

Oiskohan tullut renkaista se melu...?

• 2+16

Hyvä peruspulkka.
      Ajoin itse ko. vikineellä 93000km
      Hyvin toimi.
      Nyt alla 1.6 TDi. suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      487
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    Aihe