Oon ajamassa kevarikortin ens vuonna, ja oon kattellut tässä tota KTM:n uutta kevaria. Pyörä miellytti silmää sekä oon lukenut hyviä arvostelujakin kyseisestä pyörästä. Mahtaskohan duke sopia tämmöiselle pienelle noin 160 cm pikälle tytölle? Ainakin mitä oon luonnossa nähnyt niin istuinkorkeus vaikutti melko matalalta, ja pyörä muutenkin melko pienikokoinen. Muutenkin vaikuttaisi mukavalta, nelaria ja melko pientä pyörää kun oon ettimässä =) Onko kokemuksia, mahtaskohan olla hyvä sijoitus?
Duke 125?
kevaria hakemassa
2
417
Vastaukset
- Lemon-
Sanotaanko näin, että ensimmäistä versiota ei kannata koskaan ostaa koska viat ja lastetaudit yleensä vaivaavat.Pyörällä sinäänsä ei ole tekemistä mitään ktm laadun kanssa kun otat tarrat se on vain Intiassa kasattu pyörä.Loppuun vielä vuotta aikasemmin ei kannata pyörää ostaa koska mieli voi muuttua.
- Seppoooo
Osta honda cbr125, jos ei muitten ulkonäköön liittyvät mielipiteet kiinnosta
pienikokoinen
pienikulutuksinen
hyvä kiihtymään 4t kevariks
-laiska verrattuna 2t
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723402Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211883Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281537- 841421
- 1371068
- 811014
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67941Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86806Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51696