Oon ajamassa kevarikortin ens vuonna, ja oon kattellut tässä tota KTM:n uutta kevaria. Pyörä miellytti silmää sekä oon lukenut hyviä arvostelujakin kyseisestä pyörästä. Mahtaskohan duke sopia tämmöiselle pienelle noin 160 cm pikälle tytölle? Ainakin mitä oon luonnossa nähnyt niin istuinkorkeus vaikutti melko matalalta, ja pyörä muutenkin melko pienikokoinen. Muutenkin vaikuttaisi mukavalta, nelaria ja melko pientä pyörää kun oon ettimässä =) Onko kokemuksia, mahtaskohan olla hyvä sijoitus?
Vastaukset 2
- Lemon-
Sanotaanko näin, että ensimmäistä versiota ei kannata koskaan ostaa koska viat ja lastetaudit yleensä vaivaavat.Pyörällä sinäänsä ei ole tekemistä mitään ktm laadun kanssa kun otat tarrat se on vain Intiassa kasattu pyörä.Loppuun vielä vuotta aikasemmin ei kannata pyörää ostaa koska mieli voi muuttua.
- Seppoooo
Osta honda cbr125, jos ei muitten ulkonäköön liittyvät mielipiteet kiinnosta
pienikokoinen
pienikulutuksinen
hyvä kiihtymään 4t kevariks
-laiska verrattuna 2t
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811203- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga59655Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35571Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77540- 45538
- 23498
- 36494
- 26482