Hei olen ostanut eräästä huonekaluketjusta e-p. ltä huonekaluja. Mikä mättää toimitusajat ovat viitteellisiä ja toimituspäiväksi on merkitty sänkyjen osalta 9.8.2011, suurinta osaa tilatuista tavaroista ei näy, eikä kuulu. Onko tälläinen käytös hyvin yleistä?
voiko kauppaa purkaa tavaroiden osalta, joita ei ole tullut. Viime viikolla soitin liikkeeseen, koska kaksiviikkoa oli sovitusta ajasta kulunut, silloin kerrottiin sohvan olevan tulossa ja kun oli maanantai luvattiin se viimeistään keskiviikkona olevan perillä, tokikin kaikissa huonekauissa on eri toimitusaika ja sohvassa se on vasta syyskuun lopulla. Tilattu on 14.7.2011! No tänään kun soitin ei sohvasta enää osattu sanoa mitään...
Huonekalujen odotus
lattialla nukkuva
1
50
Vastaukset
- Puupena
ne huonekalut tehdään vasta tilauksen jälkeen tehtaissakin. Jos on tilattu vain yksi kpl, tehdään isommat erät ennemmin ja ehkä odotellaan lisää tilauksia. Kesälomat vaikuttaa. Jos tulevatkin Kiinasta, kontti kestää tulla 3 kk! Tälläistä se on nykyään, mitään ei ole varastossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693