Etsin eläinystävällistä, rennon ja humoristisen elämänasenteen omaavaa, noin parikymppistä kämppistä Helsinkiin. Asuntoa ei itsellä vielä ole, yhessä voisi etsiä sopivaa:) Itsellä nuori uroskoira, ehdottoman kiltti ja erittäin ystävällinen muille koirillekkin. Sijainnilla ei suurta merkitystä, eikä muutolla välitöntä kiirettä!
Kämppistä Helsinkiin
3
287
Vastaukset
- iloona__
Hei! Olen 20-vuotias nainen ja etsin myös kämppistä Helsinkiin. Voisitko laittaa sähköpostia jos et ole kämppistä vielä löytänyt? Niin voin kertoa itestäni enemmän :) Mutta näin pikaisesti olen myös rento, eläinrakas (minullakin koira) ja asunnon hankinta yhdessä olisi hyvä ratkaisu :) Sähköpostini siis velmi22@hotmail.com
- fyu
Täälläkin hakusessa kämppis & kämppä (länsi- tai etelä-)Helsingistä. Onko aloittaja mitä sukupuolta ja ikäluokkaa? (: Omasta puolestani kämppiksiä saisi olla useampikin, kolmelle neljälle asunnot onkin suhteessa edullisempia kuin isot kaksiot/kolmiot..
Minä olen 18v nainen, luotettava, tunnollinen, rento ja huumorintajuinen tapaus. mailia mikäli kiinnostaa fyu@live.fi :) - Asuntoavailla^^
Hei!
Olen 19-vuotias luotettava, positiivinen ja avoin nainen Helsingistä. Etsin myös kämppistä/kämppiksiä ja kämppää. Kämppä saisi mieluiten olla Helsingissä, mutta Espookin käy. Yksiöitä/huoneita ei meinaa millään löytyä yksittäiselle ihmiselle opiskelijabudjettiin, joten olisi ihanaa jos saisi järkättyä kämpän ja mukavia kämppiksiä samalla kertaa:) Minullakin on ollut koko lapsuuden ajan koiria kotona, joten tulen hyvin toimeen kaikenkarvaisten otusten kanssa. Tulen myös kaikenlaisten ihmisten kanssa hyvin toimeen. Sähköpostia voi laitella jos kiinnostaa : peppitalonpoika@hotmail.com.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo706703Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583113- 322289
- 201868
- 131867
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto221862Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131582- 181549
- 101539
- 521538