Etsin eläinystävällistä, rennon ja humoristisen elämänasenteen omaavaa, noin parikymppistä kämppistä Helsinkiin. Asuntoa ei itsellä vielä ole, yhessä voisi etsiä sopivaa:) Itsellä nuori uroskoira, ehdottoman kiltti ja erittäin ystävällinen muille koirillekkin. Sijainnilla ei suurta merkitystä, eikä muutolla välitöntä kiirettä!
Vastaukset 3
- iloona__
Hei! Olen 20-vuotias nainen ja etsin myös kämppistä Helsinkiin. Voisitko laittaa sähköpostia jos et ole kämppistä vielä löytänyt? Niin voin kertoa itestäni enemmän :) Mutta näin pikaisesti olen myös rento, eläinrakas (minullakin koira) ja asunnon hankinta yhdessä olisi hyvä ratkaisu :) Sähköpostini siis [email protected]
- fyu
Täälläkin hakusessa kämppis & kämppä (länsi- tai etelä-)Helsingistä. Onko aloittaja mitä sukupuolta ja ikäluokkaa? (: Omasta puolestani kämppiksiä saisi olla useampikin, kolmelle neljälle asunnot onkin suhteessa edullisempia kuin isot kaksiot/kolmiot..
Minä olen 18v nainen, luotettava, tunnollinen, rento ja huumorintajuinen tapaus. mailia mikäli kiinnostaa [email protected] :) - Asuntoavailla^^
Hei!
Olen 19-vuotias luotettava, positiivinen ja avoin nainen Helsingistä. Etsin myös kämppistä/kämppiksiä ja kämppää. Kämppä saisi mieluiten olla Helsingissä, mutta Espookin käy. Yksiöitä/huoneita ei meinaa millään löytyä yksittäiselle ihmiselle opiskelijabudjettiin, joten olisi ihanaa jos saisi järkättyä kämpän ja mukavia kämppiksiä samalla kertaa:) Minullakin on ollut koko lapsuuden ajan koiria kotona, joten tulen hyvin toimeen kaikenkarvaisten otusten kanssa. Tulen myös kaikenlaisten ihmisten kanssa hyvin toimeen. Sähköpostia voi laitella jos kiinnostaa : [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1701114En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45753Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27723Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137708- 44669
- 67635
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l208621Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164602Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36590Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580