JORVIN OSASTO

kyllästynyt tähän

Hei.. olisiko jollakin jorvin psykiatrisesta osastosta mitään kokemusta. Osasto on p2 eli avo-osasto jossa hoidetaan vaikeaa masennusta yms.

Jos jollakin on kokemusta kyseisestä paikasta niin olisin enemmän kuin kiitollinen jos kertoisit.

-millaisia potilaat silloin siellä oli? Iso ikähaarukka? kun sehän on 18-65v?
-Onko osastolla jotain sääntöjä, onko ruokailu pakollista?
- entä ulkoilu, vapaa aika yms?
- entäs huoneet? Kahden hengen vai yhden? Monelta huoneisiin meno iltaisin?

kiitos jos viitsit vastata :)

7

2898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauksiaa

      HEI MINÄKIN haluaisin tietoja kyseisestä paikasta!! Onko kellään?? :) PIAN?? Kiitus.

    • P2lainen

      On kokemusta. Itsellä oli 2 hengen huone, porukka laajaa ikäskaalaa. Mukavantuntusia oli kaikki.
      Ruoka-ajat on ja aamu- ja iltapalat menee sillä periaatteela, että on kiertävät huonevuorot. Homma toimi aika hyvin ja ajallaan.
      Ei siellä parissa vkossa juuri kavereita ehtinyt saada, mutta joidenkin kanssa tuli juteltua.
      Päivisin oli erilaisia ohjelmia, joihin sai osallistua,
      Aamuisin käytiin aulassa läpi asioita joita olis ohjelmassa.
      Telkka on aulassa ja itse menin nukkumaan 23, joka muistaakseni oli se ajankohta jolloin piti lopetella valveillaolo.
      Lääkkeet käytiin hakemassa kansliasta määräaikoina.
      Ruoka oli hyvää.

    • eteeenpäin

      kiitoksia paljon :) itse olen osastolla nyt .. ja onhan tämä helpottanut todella paljon.. tai ei voi sano että todella, mutta apu on ainakin lähellä.

    • P2lainen

      Hyvä niin, koita jaksella. Kyllä se elämä sieltä aukeaa =)

      Otat nyt rennosti ja unohdat kaiken.

      Osallistu ihmeessä kaikkeen aktiviteettiin ja pyri joka asiassa keskustelemaan jonkun kanssa. Puhuminen auttaa aina ja mitä useampi niin sitä parempi.

      Kuntojumpan vetäjä tai mikä fysioterapeouisti olikaan, oli todella ihana ihminen. Sellainen tummahiuksinen, about 50 nainen. Siinä oli oikeasti ihminen joka tuntui välittävän,

    • Priitta, s. 74

      Mulle mietittin kaiken muun lisäksi työhönpaluuta Jorvissa, sitten ne järjesti mulle uravalmentajan eläkeyhtiöni kautta. Työ oli mulle hyvää "terapiaa" olen nyt kuntoutumassa takaisin työelämään. Jorvista oli siis hyötyä tälläkin saralla. Uravalmentajani on tosi hyvä, meillä on hyvät välit, hän kannustaa minua napakasti jos meinaan jumittaa asioihin tai jäädä muuten liiaksi haahuilemaan.. Voin lämpimästi suositella tätä muillekin!

    • MiiiNä

      Meinasin sinne joutua kun rikoin tuolin huoneessa eikä leposide huone ollut vapaana :DDDD Iha sairasta. Mut oonki ala-ikänen viel vähä aikaa ja tuolloin olin 16.
      Sanonpahan vaa et suljetut osastot on ainaki iha sairaita. Inhimillisyyttä ne ei oo nähnykkää, ei ees nuorten osastolla. Haistakoot vittu kaikki ne natsit siellä.

    • JN5

      Haluisin sinne takaisin.. Mut ilman kämppistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe