Raskasta

ahmama

Ammatillinen kriisi. Jatkunut ja jatkunut ja jatkunut. Tekee päivittäisestä elämästä erittäin raskasta selvitä. En tiedä, mitä tekisin...

5

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiyö / tuntijasi

Hei
      tapasin tänään vaikeassa tilanteessa olevan ihmisen. hänellä on 400 ylityötuntia ja kaikki lomat pitämättä. pomo ei päästä. tuo ihminen ei enää osaa nauraa.

sinun on tehtävä vaikea valintasi, koska et halua sairastua ja masentua. tilanne ei voi jatkua näin. ajattele kuinka arvokas elämä sinulla on. sitä ei korvaa oma asunto, eikä mikään muukaan materia.
      ja sinä voit aina tiukentaa vyötäsi, jos on pakko. toistaiseksi.

näen työmatkasi epämiellyttävänä ja sitten on tuo henki, mikä on kellarissa.
      sinä osaat hommasi, mutta sinusta on puristettu mehut pihalle kuin sitruunasta. ottaakohan joku sinun hienot "keksinnöt" omikseen, vie arvostuksen omiin nimiinsä.
      minusta tämä vyyhti on kamalan sotkuinen ja pimeä.

näen parhaan ratkaisun työpaikan vaihdoksessa, mutta juuri sitä sinä taidat pelätä. kuitenkin tulee se päivä, jolloin sinä menet taas mielelläsi töihin.
      kun saat itsesi kuntoon (!) elämä on parempaa ja iloista.
      näen sinut toisenlaisissa hommissa ilman hikeä.

• ahmama

Kiitos. Millaisissa hommissa näet minut?

• Hei
      sellaisissa, missä on väkeä ja sotkua. informaatio ei pelaa, tiedonannoissa on kitkaa, tilaukset ovat jumissa. epäpäteviä ihmisiä.
      näen sinut kahden naisen kanssa saman ongelman kimpussa.
      näen rautaa tai metallia. hampaasi nirskuvat. jokin opettaminen on myös asiassa mukana.

t: Keskiyö

• ahmama

Tarkoitin tätä kohtaa siis: "näen sinut toisenlaisissa hommissa ilman hikeä."

• Hei
      no se ei ole ruumiillista työtä, eikä siinä ole stressiä.
      siinä sinulla on enemmän vapaat kädet ja saat omat ideasi pinnalle.

t: Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      70
      3279
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3097
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2972
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2641
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1719
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1687
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1675
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1669
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1586
    Aihe