Hapi-keittiö ?

Tampereella

Onko kokemusta, millainen firma ?

7

2360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Remontti Reiska ..

Vaihteleva laatu , joskus voi jopa onnistua keittiöremppa ...

• tatu

hei, kiinnostaisi kuulla kokemuksia?

• mustakurkkija

Älä ainakaan asioi se S-kirjaimella alkavan miesmyyjän kanssa.. Ihan vaan varoituksena.... Muut asiallisia ja homma pelaa

• Tyytyväine

Hyvä laatuu ainoa mitä meillä on hajonnut 4 vuoden käytön aikana on yksi wc laatikko jota lapset käyttävät astinlautana kiivetessään pesemään käsiä.

• HarlequinSweetlip

Oikein hyvät kokemukset Hapi-keittiöt (Tampere).

Keittiö on nyt ollut paikallaan kohta 5 vuotta ja ovet on priimaa (puuovet jostain Kustavista). Rungot tuli Kankaanpäästä. Erinomaisen hyvä ja asiaan paneutuva naismyyjä palveli meitä 2011 (S-marketin yläkerrassa Tampereella). Eivät ole menneet käytössä miksikään, edes roskislaatikon etulevy jota arviolta auotaan meidän 5-7 hengen perheessä kymmeniä (ellei) kertoja päivässä välillä märilläkin käsillä.

Asiaan paneutumista oli mm. kun vanhan talon rempassa myyjä tuli mittakäynnille 2 kertaa. Alussa ja tarkistusmittaukset kun seinät oli kohdillaan, eikä ne ihan suorissa kulmissa 50 luvun talossa ole.

Eteisen peililiukuoviksi ehdotettiin toimitusvaiheessa jonkun muun vastaavaa mutta ne näyttivät niin erilaisilta, että pyysimme vaihdon alkuperäiseen suunnitelmaan. Ei ongelmia, eikä nurinaa vain pari viikkoa aikaa.

En muista että asennettiinko itse vetimet väärin johonkin oveen vai mikä oli syynä mutta jotain pientä tuli jälkitoimituksena. Hyvin informoitiin miten edetään.

Oma remppamiehemme teki asennukset. Kokonaisuus oli jopa muutaman tonnin edullisempi kuin muiden vastaavat toimituspaketit. Voin suositella. Laittaisin kuvan jos se olisi mahdollista.

• mmn

Oikein hyvää palvelua, asiaan paneutuneita myyjiä ja hyvä kädenjälki.

• Konken

Ja konkurssissa tämäkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe