Onko kokemusta, millainen firma ?
Vastaukset 7
- Remontti Reiska ..
Vaihteleva laatu , joskus voi jopa onnistua keittiöremppa ...
- tatu
hei, kiinnostaisi kuulla kokemuksia?
- mustakurkkija
Älä ainakaan asioi se S-kirjaimella alkavan miesmyyjän kanssa.. Ihan vaan varoituksena.... Muut asiallisia ja homma pelaa
- Tyytyväine
Hyvä laatuu ainoa mitä meillä on hajonnut 4 vuoden käytön aikana on yksi wc laatikko jota lapset käyttävät astinlautana kiivetessään pesemään käsiä.
- HarlequinSweetlip
Oikein hyvät kokemukset Hapi-keittiöt (Tampere).
Keittiö on nyt ollut paikallaan kohta 5 vuotta ja ovet on priimaa (puuovet jostain Kustavista). Rungot tuli Kankaanpäästä. Erinomaisen hyvä ja asiaan paneutuva naismyyjä palveli meitä 2011 (S-marketin yläkerrassa Tampereella). Eivät ole menneet käytössä miksikään, edes roskislaatikon etulevy jota arviolta auotaan meidän 5-7 hengen perheessä kymmeniä (ellei) kertoja päivässä välillä märilläkin käsillä.
Asiaan paneutumista oli mm. kun vanhan talon rempassa myyjä tuli mittakäynnille 2 kertaa. Alussa ja tarkistusmittaukset kun seinät oli kohdillaan, eikä ne ihan suorissa kulmissa 50 luvun talossa ole.
Eteisen peililiukuoviksi ehdotettiin toimitusvaiheessa jonkun muun vastaavaa mutta ne näyttivät niin erilaisilta, että pyysimme vaihdon alkuperäiseen suunnitelmaan. Ei ongelmia, eikä nurinaa vain pari viikkoa aikaa.
En muista että asennettiinko itse vetimet väärin johonkin oveen vai mikä oli syynä mutta jotain pientä tuli jälkitoimituksena. Hyvin informoitiin miten edetään.
Oma remppamiehemme teki asennukset. Kokonaisuus oli jopa muutaman tonnin edullisempi kuin muiden vastaavat toimituspaketit. Voin suositella. Laittaisin kuvan jos se olisi mahdollista. - mmn
Oikein hyvää palvelua, asiaan paneutuneita myyjiä ja hyvä kädenjälki.
- Konken
Ja konkurssissa tämäkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560