Pakko olla.
Cisse Häkkisen poika
10
1021
Vastaukset
- sddd
Ketä epäilet Kissen poijjaksi? Stefaniako?
- Entinen porvoolainen
Heh... Tuskinpa epäilee eka.
Eki ei oo muuttunu 20 vuotiaasta muuten kuin leveyttään. Silloin jo kutsuttiin "Eki-sedäksi"... Voi jee.
- jumankauta
Olisko Mikael. Sillä oli kyllä Led Zeppeliinin paita ensimmäisenä päivänä.
- mahtavaa musaa
Olen Led Zeppeliin fani. On todella hyvää musaa.
- lzsth
´´Olen Led Zeppeliin fani. On todella hyvää musaa.´´
tässä yks hyvä ´´Letukoiden´´ biisi!
http://www.youtube.com/watch?v=BcL---4xQYA- wefeg
En kyllä vieläkään ymmärtäny kuka noista on mielestänne Cissen poika.
- Sepe777
Oliko Cissellä muuta kun yksi poika eli Sami? Sami on kuollut, joten huhut sikseen.
- LIHAPÄÄ.....
eki eki on nyt LIHAPÄÄ..SE Porvoon julkkis Nyt Se VOITTAA..!!
- make393939393
Stefanissa yllättävän paljon samaa näköä kuin Cissessä..mutta vain sattumaa..tai mistä sitä voi tietää missä rokkari on liotellut
- se Sebastian?
No onhan se nyt ihan ilmeistä. Jos joku noista on Cissen poika, niin Sebastian. Hänhän on ihan Cisse Häkkisen näköinenkin. Oli ehkä ehtinyt saattaa alulle pojan vähän ennen kuolemaansa.
Loppuu oluet kesken, ennen kuin tulen niin känniin, että nään Stefanissa ja Cissessä samaa näköä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904