Ollaan Nokialla 6kk tanskandogin kanssa, vasta muutettuja. Missä te muut olette? Nokia, Ylöjärvi, Tampere jne?? Olisi kiva nähdä harrastajia ja samalla näkisi koirakin oman lajin edustajia.. :) Voisi esim järjestää tapaamisia, näyttelyharkkoja, te kokeneemmat voisitte antaa viikon vinkkejä jne!
PIRKANMAAN ALUE!
5
231
Vastaukset
- --------
www.tanskandoggi.takaisin.fi
minä olen myös nokialta, mulla on sininen kohta 3 vuotias doggityttö Muru! pitäiskö tutustuttaa koiria joku päivä jossain? :)
- akira-katri
Heippa!
Käydään Nokialla Alisella kaverin kanssa mukanamme kaksi mustaa doggia. 2-vuotias narttu ja 3-vuotias uros. Meidän mukaan saa joku päivä lähteä jos on seuraa vailla :)
- Esme
Terve. Meilläkin olis täälä 6kk ikäinen doggiuros vailla "kouluttajia". Saman rodun edustajat tuntuu olevan aika harvassa, joten olis kyllä kiva kun löytyis leikkikavereita läheltäkin :) Pihapiirin pikkumopsit ei oikein sovellu Bonon leikkeihin O_o
- rth dg
Miten niitä kavereita nyt alkaa tulemaan, veistä haavaan.. Olen siis alkuperäinen kirjoittaja ja meidän dogginpentu siirtyi pilven reunalle leikkimään lajitovereiden kanssa )':
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433463- 362074
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301789- 161557
- 231528
- 101430
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781185- 221122