juttuja kun miettii sussa, niin laittaisin sut kyllä koirakouluun, ennenkuin itselleni huolisin. :/
Niitä omituisia
10
109
Vastaukset
- best-uuno
Paljonko mä sitte saan opintotukea? Entä murkinaa?
- Ja sitten
saisin koiran viran sun palvelijana vai...;)???
- fapoiartopi
tottelevaisuus, paikka-käsky ja hiljaa! täytyy oppia ainakin...
- s....
en minä palvelijaa tarvitse? nyt loppu.
- =)(%¤¤¤#%%&%#!/(==
Aatteles joku voi ajatella aivan samoin susta.
- karavaani kulkee
ehkäpä vielä tuota huolimista lukuunottamatta.
- hmmmm...
karavaani kulkee kirjoitti:
ehkäpä vielä tuota huolimista lukuunottamatta.
aijaa? ööö... olette varmaan erehtyneet henkilöstä ;)
- koiranelämää
Olis se isännän/emännänkin hyvä oppia tuomaan ruoka säännöllisinä kellonaikoina, huolehtia että nestettä jatkuvasti saatavilla, vuodenajan mukaan peitellä villaan taikka suihkuttaa, uittaa ja ulkoiluttaa - eikä tietystikään häiritä pitkiä päivä- tai yöunia.
- Wuf!
Mä olen kyllä ansainnut sellaisen. Oikein mietin tänään että kuinka mä sielussani muka voin väittää rakastavani ja olen aina hylännyt hänet?
Miksi minä teen niin? Miksi en vain voi olla normaalisti hänen kanssaan? Rakastaisi vain. Ihan vain rakastamalla. Eli jos ei muuta voi niin ainakin pitää kädestä kiinni. Ja toivoa samalla että se ei koskaan päästäisi irti. Mitä sitä säästä puhumaan, samaa sadetta ja joskus liikaa joskus sopivasti, mitäs noista. Elämä on mutta niin on hänkin :( - Koiraton oon
Koirakouluun joudatte kaikki, koko porukka. Meinaatteko vielä kauan nauttia palkastanne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564