kestoliivinsuojat vai kertakäyttöiset

liivinsuojat

miten sitä valita??

5

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaa

      Mie ainakin valitsin puhtaasti kulujen mukaan.
      Kestoliivinsuojat ovat kalliimmat kun kerralla ostaa, mutta kertakäyttöset tulee kalliimmaksi ajan kanssa.
      Mulla kuluisi n. laatikollinen kertakäyttösiä viikossa.
      Olen hommannut 12 paria kestoja ja niillä pärjää hyvin. Pesupussiin vaan muun pyykin sekaan...

      • Ei varastoon!

        Juu, ja etukäteen ei ole taloudellista varata kumpiakaan reilusti. Itse olen käyttänyt kokonaiset kaksi liivinsuojusta (noin vauvan 3 vkon iässä), vauvalla ikää yli 2kk.


    • "suihkutissi"

      Kannattaa kokeilla molempia, kyllä sitten huomaa kumpi itseä enemmän miellyttää. Minä koin että kestosuojat olivat parhaat (pehmeät) alussa kun rinnanpäät menivät rikki imetyksestä, mutta jatkossa kertakäyttöiset toimivat paremmin koska niissä on niin hyvä imukyky. Kestosuojia pitäisi kantaa mukana useampi pari ja vaihtaa niitä jopa tunnin välein. Mutta ehkä kaikilla ei rinnoista vuoda niin paljon maitoa että olisi tuota ongelmaa?

    • thyu

      Esikoisen kansas en ollut edes kuullut tai älynnyt, että liivinsuojia on kestoinakin. Itse jossain vaiheessa värkkäsin omia väköstyksiä koneella, kun tuntui niin turhalle ostaa kaupasta. Kaupan suojista osa tarttui rinnanpäihin kipeästi kiinni. Nyt ajattelin kokeilla tämän kakkosen kanssa noita kestosuojia, kunhan vain saisi hankituksi lisää :D

    • ääni kestoille

      Kestosuojia EI sitten kannata ostaa marketista (niitä ainun vai mitähän ovat...), ne eivät ime yhtään mitään. Esim. pompolin super-suojat http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Pompoli/Products/14_2_3/SubProducts/14_2_3-0001
      ovat kunnolliset ja imevät itseasiassa paljon enemmän kuin kertakäyttösuojat! (mulla ei ole mitään kytköksiä tuonne, tyytyväinen käyttäjä vaan)

      Itse käytin esikoisen kanssa vähän molempia, mutta kestot olivat mukavampia ja pitivät paremmin, joten hankin kestoja hiljalleen lisää ja toisessa ja kolmannessa imetyksessä olen käyttänyt pelkästään niitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3504
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      228
      2142
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1682
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1557
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      289
      1289
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1121
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      956
    Aihe