kestoliivinsuojat vai kertakäyttöiset

liivinsuojat

miten sitä valita??

5

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaa

Mie ainakin valitsin puhtaasti kulujen mukaan.
      Kestoliivinsuojat ovat kalliimmat kun kerralla ostaa, mutta kertakäyttöset tulee kalliimmaksi ajan kanssa.
      Mulla kuluisi n. laatikollinen kertakäyttösiä viikossa.
      Olen hommannut 12 paria kestoja ja niillä pärjää hyvin. Pesupussiin vaan muun pyykin sekaan...

• Ei varastoon!

Juu, ja etukäteen ei ole taloudellista varata kumpiakaan reilusti. Itse olen käyttänyt kokonaiset kaksi liivinsuojusta (noin vauvan 3 vkon iässä), vauvalla ikää yli 2kk.

• "suihkutissi"

Kannattaa kokeilla molempia, kyllä sitten huomaa kumpi itseä enemmän miellyttää. Minä koin että kestosuojat olivat parhaat (pehmeät) alussa kun rinnanpäät menivät rikki imetyksestä, mutta jatkossa kertakäyttöiset toimivat paremmin koska niissä on niin hyvä imukyky. Kestosuojia pitäisi kantaa mukana useampi pari ja vaihtaa niitä jopa tunnin välein. Mutta ehkä kaikilla ei rinnoista vuoda niin paljon maitoa että olisi tuota ongelmaa?

• thyu

Esikoisen kansas en ollut edes kuullut tai älynnyt, että liivinsuojia on kestoinakin. Itse jossain vaiheessa värkkäsin omia väköstyksiä koneella, kun tuntui niin turhalle ostaa kaupasta. Kaupan suojista osa tarttui rinnanpäihin kipeästi kiinni. Nyt ajattelin kokeilla tämän kakkosen kanssa noita kestosuojia, kunhan vain saisi hankituksi lisää :D

• ääni kestoille

Kestosuojia EI sitten kannata ostaa marketista (niitä ainun vai mitähän ovat...), ne eivät ime yhtään mitään. Esim. pompolin super-suojat http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Pompoli/Products/14_2_3/SubProducts/14_2_3-0001
      ovat kunnolliset ja imevät itseasiassa paljon enemmän kuin kertakäyttösuojat! (mulla ei ole mitään kytköksiä tuonne, tyytyväinen käyttäjä vaan)

Itse käytin esikoisen kanssa vähän molempia, mutta kestot olivat mukavampia ja pitivät paremmin, joten hankin kestoja hiljalleen lisää ja toisessa ja kolmannessa imetyksessä olen käyttänyt pelkästään niitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h

Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va
      Maailman menoa
      27
      6522
    2. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      72
      5178
    3. Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä

Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas
      Maailman menoa
      93
      4775
    4. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      6
      4609
    5. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      69
      4458
    6. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      18
      4038
    7. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      54
      3997
    8. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      108
      3869
    9. Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa

kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode
      Maailman menoa
      21
      3510
    10. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      17
      3327
    Aihe