Miten voi muuttaa googlen hakuasetuksia

htytyyttyty

Ärsyttää kun Google pistää jo ensimmäisen kirjaimen jälkeen hakuvaihtoehtoja ruutuun. Pistät i:n niin tulee iltalehteä ja muuta linkkiä näkyviin. Haluisin mieluummin niin että vasta enteriä painaessa näin tapahtuu.

12

1504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ertgsdgf

selaimesta

• htytyyttyty

Mistä sieltä? Selain on Firefox 6

• Ei kannata vetää hernettä kaikesta. Voit toki kirjoittaa selaimeen hakua vapaasti välittämättä siitä mitä kuukkeli ehdottaa, joten eihän asialla ole oikeastaan mitään merkitystä.

• Joogle

Ainakin minulla Google-hakukoneen pääsivulla on oikeassa ylälaidassa "siipirattaan" -kuva jota painamalla pääsee hakukoneen asetuksiin.

• hhhghghhhh

Kiitos! Siellähän se oli. Google etusivu>Siipiratas ylhäällä oikella>Hakuasetukset>Google instant pois päältä ja tallenna. HUOM! Mitään selainasetuksia ei tarvitse tehdä

• hhhghghhhh
        hhhghghhhh kirjoitti:

Kiitos! Siellähän se oli. Google etusivu>Siipiratas ylhäällä oikella>Hakuasetukset>Google instant pois päältä ja tallenna. HUOM! Mitään selainasetuksia ei tarvitse tehdä

Juu ei toiminut. Kun selaimen käynnistää uudestaa google instant on päällä.

• hhhghghhhh
        hhhghghhhh kirjoitti:

Juu ei toiminut. Kun selaimen käynnistää uudestaa google instant on päällä.

Tai toimii tasan niin kauan kunnes poistaa sivuhistoriat ja muut.

• tryggknobben
        hhhghghhhh kirjoitti:

Tai toimii tasan niin kauan kunnes poistaa sivuhistoriat ja muut.

Ei toimi edes niin kauaa.

Minulla on instant koko ajan päällä, vaikka laitan rastin "ei käytössä"-ruutuun, enkä sammuta edes selainta välillä.

Näin ei ollut vähän aikaa sitten, kun google tarjosi pelkkää "ehdota hakutuloksia"-toimintoa. Jossain välissä se vanha toiminto vaihtui instanttiin ja nyt ehdottelu on näköjään muuttunut pakolliseksi.

• Joogle
    • YesScript

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/yesscript/?src=api

Asennat tämän scriptin eston selaimeen. Käynnistät selaimen uudelleen. Menet valikossa: Tools - > Add-ons -> valitset Extensions ja sieltä valitset YesScript ja painat sen kohdalla Options -> kirjoita avautuvan ikkunan valkoiselle riville www.google.fi --> paina Add.

Valmista. Sammuta ikkuna ja välilehti, kokeile Googlea. Ei pitäisi enää tarjota vaihtoehtoja kirjoittaessa, vaan antaa hakutulokset painaessasi Enter.

Joku suomenkielistä käyttävä voisi käännellä nuo valikot pääkielelle, itse käytän aina englanninkielisiä.

Scriptinesto, myös estää samalla ärsyttävän "Esikatselu" -toiminnon Googlessa.

• hevon vittu

Tuostahan pääsee eroon jo silläkin, että tekee sen google haun selaimen osoiteriviltä

• hI9;6WL2

Minulla Noscript estää Java sotkun ajon Googlen hakusivulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe