Työpaikkoihin haetaan aina AMMATTITAITOISIA ihmisiä jotka oikeasti osaavat sen työn.
Miten voi olla mahdollista että vaatekauppoihin, kosmetiikka, elektroniikka osastoille pääsevät vain sellaisia apinoita jotka eivät tiedä mistään mitään?
Ja jos asiakas ostaa erittäin kalliin tuotteen kyllä hänellä on oikeutta saadaa tietää onko tuote oikeasti hyvä ja sopiiko se tosiaan asiakkaalle.
Sitten jotkut jotka tekisivät loistavasti työnsä eivät IKINÄ pääse töihin.HUH HUH!!!!
Pitäisikö minunkin kirjoittaa hakemukseen " EI KIINNOSTA PASKAKAAN ENKÄ OSAA MITÄÄN" niin varmasti saisin 100 töitä heti.
Ammattitaitoisia??
purkaus
2
155
Vastaukset
- Näin...
Ei noihin kuvailemiisi töihin haeta mitään ammattilaisia vaan opiskelijoita yms. henkilöitä, jotka ovat valmiita tekemään kyseisiä töitä ei niin hyvällä palkalla. Karsii hyvin sellaiset henkilöt, joilla on koulutusta ja kokemusta, jonka myötä pitäisi maksaa parempaa palkkaakin.
- vihainnennn
Miksi minä en pääse ikinä kauppaan? Aina vaaditaan yli 5v työkokemusta.
Tekisin töitä vaikka 3 euro tunnilta. Niin kipeästi kaipaan työpaikkaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049