- Tyhjäkäynti pysyy, mutta kun lähtee liikkeelle saa polkea kaasua reilusti välillä ettei sammu auto.
- Vika ilmaantui eka kertaa kun säädätin pakokaasut vuosi sitten, mutta silti välillä toiminut hyvin ja satunnaisesti meinaa sitten sammua lähtiessä liikkeelle.
- Ajossa toimii ja tyhjäkäynnillä hyvin.
- Auto ei meinaa käynistyä ja sammumis oireet ilmaantuu heti kun auton nokka on alaspäin.
paitsi ei kovemmassa vauhdissa haittaa alamäet.
- Moottori on auton edessä.
- Vanha bensakone kyseessä.
Jostain luin ettei tyhjäkäyntisäätöruuvit vaikuta ajoon vai onko sittenkin jotku seos ruuvi liian laihalla? 2 kpl taitaa olla noita säätöruuveja kaasuttimessa.
Auto meinaa sammua kun lähtee liikkeelle
5
2678
Vastaukset
Ensiksi voisit ilmoittaa millainen ajoneuvo on kysessä. Vuosimalli ja merkki.
Näin kylmiltään on aika hankala lähteä häiriötä/vikaa etsimään.- sunnuntai autoilija
Talbot Horizon -84 bensa
Käänsin hieman ruuvia, joka nostaa kaasuvipua 1/4 kierrosta ylöspäin.
Tuntui auttavan asiaa , mutta ei ihan täydellisesti toimi.
Tulpatkin on jo 3v vanhat.
- Arkimoottoristi
Ilmavuoto kaasuttimessa. Esim läppäakselin päätyholkista, tai kiihdytyspumpun kalvo.
Mulla oli 4-t mopossa samat oireet. Kaasuttimen vaihto uuteen korjasi tilanteen.- sunnuntai autoilija
ai jai.. kuulostaa kalliilta
- sunnuntai autoilija
Sytytystulpat vaihdoin ja bensasuodattimen letkuineen. Toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183941Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892273Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1261729- 761444
- 1571433
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91054Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34704- 27691
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25661- 45648