Keskiyö

suhde solmu

Mitä saat näkyviin ruskeasilmäisestä härkä miehestä, johon mulla oli suhde tuossa aiemmin?
Miksi halusi erota ja mitä mietteitä nyt minusta?

5

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      näen hänet hyvän ruoan ystävänä ja aistikkaana ihmisenä. mies on nautiskelija kaikessa, mihin ryhtyy. mutta samalla myös varovainen, ei ota riskejä.
      siihen, miksi te erositte, on monta syytä. yksi on teidän erilaiset luonteet.
      toinen on se, että hän ei vielä ole valmis sellaiseen sitoutumiseen, mitä sinä saatat toivoa.
      lisäksi näen, että hän ei itse vielä ole saanut kaikkea sitä aikaan, minkä perässä hän juoksee. on omia suunnitelmia putkessa, joihin hän keskittyy.

hän arvostaa teidän yhteisiä hetkiä, eikä unohda niitä. mutta näen sinulle toisenlaisen kumppanin, joka saattaa olla yhteyksissä sinun työhösi.

t: Keskiyö

• suhde solmu

Kiitos vastauksestasi.
        Tuo kyllä kuvasi häntä mielestäni aivan oikein kun sanoit, että
        ei ole saanut kaikkea sitä aikaan minkä perässä juoksee.
        No täytyy vaan antaa juosta juoksujaan.
        Mitähän saisit tuosta toisesta kumppanista joka töihin liittyy näkyviin?
        Olisin kaikesta kiitollinen

• Hei
      näen että liikutte samalla alueella. hän kulkee vaalealla autolla ja ehkä te jo tunnettekin, ainakin olette nähneet toisenne.
      tuo mies on vapaa ja entisistä suhteistaan toipunut.

teillä voisi synkata oikein hyvin, edellyttäen että ette tee mitää mustasukkaisuus draamoja. siksi rauhallinen ja syvällinen tutustuminen kannattaa, ei mitään ravakkaa metsäpaloa ensi metreillä.
      sinun itseluottamuksesi ei nyt ole kaikkein korkeimmillaan, tee itsellesi jotakin kivaa ja valmistaudu syksyyn hyvin mielin. etsi karannutta iloisuuttasi vaikka lenkiltä, se nopeuttaa asioiden kulkua.

• suhde solmu

Kiitos taas tästä.
        Tänään tapasin taas työpaikan yhteisessä tapahtumassa erään miehen, jota olen tavannut myös kerran aiemminkin ja meillä on jotain kipinää välillämme.
        Hän on saman ikäinen kuin minä ja hällä myös poika.
        Hän on kyllä avoliitossa edelleen, että mahdatkohan tarkoittaa häntä?
        Minä en ole ollut suostuvainen hänen ehdotuksiinsa juurikin tuon takia koska on sitoutunut vaikkei olekkaan naimisissa.
        Mitähän hän mahtaa päässään pyöritellä minun suhteeni?
        Voi kiitos jos vielä vastaat.

• Hei
      minä tarkoitan sellaista miestä, joka on täysin vapaa. tuollainen pieni vipinä tekee sinulle toki hyvää, mutta et saa siitä irti haluamallasi tavalla.

koita vain jaksaa eteenpäin silmät auki ja pidä itsestäsi hyvää huolta.
      näen värikkäät verhot ja sinä korjailet niitä. kotonasi on suunnitteilla joitakin pieniä muutoksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      104
      10678
    2. Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen

"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu
      Maailman menoa
      154
      8928
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      90
      6107
    4. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      88
      5124
    5. Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita

näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään
      Maailman menoa
      70
      4407
    6. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      64
      4276
    7. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      87
      4101
    8. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      50
      3749
    9. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      12
      3654
    10. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      11
      3446
    Aihe