Keskiyö

suhde solmu

Mitä saat näkyviin ruskeasilmäisestä härkä miehestä, johon mulla oli suhde tuossa aiemmin?
Miksi halusi erota ja mitä mietteitä nyt minusta?

5

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      näen hänet hyvän ruoan ystävänä ja aistikkaana ihmisenä. mies on nautiskelija kaikessa, mihin ryhtyy. mutta samalla myös varovainen, ei ota riskejä.
      siihen, miksi te erositte, on monta syytä. yksi on teidän erilaiset luonteet.
      toinen on se, että hän ei vielä ole valmis sellaiseen sitoutumiseen, mitä sinä saatat toivoa.
      lisäksi näen, että hän ei itse vielä ole saanut kaikkea sitä aikaan, minkä perässä hän juoksee. on omia suunnitelmia putkessa, joihin hän keskittyy.

hän arvostaa teidän yhteisiä hetkiä, eikä unohda niitä. mutta näen sinulle toisenlaisen kumppanin, joka saattaa olla yhteyksissä sinun työhösi.

t: Keskiyö

• suhde solmu

Kiitos vastauksestasi.
        Tuo kyllä kuvasi häntä mielestäni aivan oikein kun sanoit, että
        ei ole saanut kaikkea sitä aikaan minkä perässä juoksee.
        No täytyy vaan antaa juosta juoksujaan.
        Mitähän saisit tuosta toisesta kumppanista joka töihin liittyy näkyviin?
        Olisin kaikesta kiitollinen

• Hei
      näen että liikutte samalla alueella. hän kulkee vaalealla autolla ja ehkä te jo tunnettekin, ainakin olette nähneet toisenne.
      tuo mies on vapaa ja entisistä suhteistaan toipunut.

teillä voisi synkata oikein hyvin, edellyttäen että ette tee mitää mustasukkaisuus draamoja. siksi rauhallinen ja syvällinen tutustuminen kannattaa, ei mitään ravakkaa metsäpaloa ensi metreillä.
      sinun itseluottamuksesi ei nyt ole kaikkein korkeimmillaan, tee itsellesi jotakin kivaa ja valmistaudu syksyyn hyvin mielin. etsi karannutta iloisuuttasi vaikka lenkiltä, se nopeuttaa asioiden kulkua.

• suhde solmu

Kiitos taas tästä.
        Tänään tapasin taas työpaikan yhteisessä tapahtumassa erään miehen, jota olen tavannut myös kerran aiemminkin ja meillä on jotain kipinää välillämme.
        Hän on saman ikäinen kuin minä ja hällä myös poika.
        Hän on kyllä avoliitossa edelleen, että mahdatkohan tarkoittaa häntä?
        Minä en ole ollut suostuvainen hänen ehdotuksiinsa juurikin tuon takia koska on sitoutunut vaikkei olekkaan naimisissa.
        Mitähän hän mahtaa päässään pyöritellä minun suhteeni?
        Voi kiitos jos vielä vastaat.

• Hei
      minä tarkoitan sellaista miestä, joka on täysin vapaa. tuollainen pieni vipinä tekee sinulle toki hyvää, mutta et saa siitä irti haluamallasi tavalla.

koita vain jaksaa eteenpäin silmät auki ja pidä itsestäsi hyvää huolta.
      näen värikkäät verhot ja sinä korjailet niitä. kotonasi on suunnitteilla joitakin pieniä muutoksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3089
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      70
      2960
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2859
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2554
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      38
      1910
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1637
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1619
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1575
    9. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1536
    10. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      15
      1440
    Aihe