Keskiyö

suhde solmu

Mitä saat näkyviin ruskeasilmäisestä härkä miehestä, johon mulla oli suhde tuossa aiemmin?
Miksi halusi erota ja mitä mietteitä nyt minusta?

5

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      näen hänet hyvän ruoan ystävänä ja aistikkaana ihmisenä. mies on nautiskelija kaikessa, mihin ryhtyy. mutta samalla myös varovainen, ei ota riskejä.
      siihen, miksi te erositte, on monta syytä. yksi on teidän erilaiset luonteet.
      toinen on se, että hän ei vielä ole valmis sellaiseen sitoutumiseen, mitä sinä saatat toivoa.
      lisäksi näen, että hän ei itse vielä ole saanut kaikkea sitä aikaan, minkä perässä hän juoksee. on omia suunnitelmia putkessa, joihin hän keskittyy.

      hän arvostaa teidän yhteisiä hetkiä, eikä unohda niitä. mutta näen sinulle toisenlaisen kumppanin, joka saattaa olla yhteyksissä sinun työhösi.

      t: Keskiyö

      • suhde solmu

        Kiitos vastauksestasi.
        Tuo kyllä kuvasi häntä mielestäni aivan oikein kun sanoit, että
        ei ole saanut kaikkea sitä aikaan minkä perässä juoksee.
        No täytyy vaan antaa juosta juoksujaan.
        Mitähän saisit tuosta toisesta kumppanista joka töihin liittyy näkyviin?
        Olisin kaikesta kiitollinen


    • Hei
      näen että liikutte samalla alueella. hän kulkee vaalealla autolla ja ehkä te jo tunnettekin, ainakin olette nähneet toisenne.
      tuo mies on vapaa ja entisistä suhteistaan toipunut.

      teillä voisi synkata oikein hyvin, edellyttäen että ette tee mitää mustasukkaisuus draamoja. siksi rauhallinen ja syvällinen tutustuminen kannattaa, ei mitään ravakkaa metsäpaloa ensi metreillä.
      sinun itseluottamuksesi ei nyt ole kaikkein korkeimmillaan, tee itsellesi jotakin kivaa ja valmistaudu syksyyn hyvin mielin. etsi karannutta iloisuuttasi vaikka lenkiltä, se nopeuttaa asioiden kulkua.

      t: Keskiyö

      • suhde solmu

        Kiitos taas tästä.
        Tänään tapasin taas työpaikan yhteisessä tapahtumassa erään miehen, jota olen tavannut myös kerran aiemminkin ja meillä on jotain kipinää välillämme.
        Hän on saman ikäinen kuin minä ja hällä myös poika.
        Hän on kyllä avoliitossa edelleen, että mahdatkohan tarkoittaa häntä?
        Minä en ole ollut suostuvainen hänen ehdotuksiinsa juurikin tuon takia koska on sitoutunut vaikkei olekkaan naimisissa.
        Mitähän hän mahtaa päässään pyöritellä minun suhteeni?
        Voi kiitos jos vielä vastaat.


    • Hei
      minä tarkoitan sellaista miestä, joka on täysin vapaa. tuollainen pieni vipinä tekee sinulle toki hyvää, mutta et saa siitä irti haluamallasi tavalla.

      koita vain jaksaa eteenpäin silmät auki ja pidä itsestäsi hyvää huolta.
      näen värikkäät verhot ja sinä korjailet niitä. kotonasi on suunnitteilla joitakin pieniä muutoksia.

      t: Keskiyö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe