Keskiyö

umpikujassa

Onko miehelläni uusi nainen vai onko meillä vielä mahdollisuus? Vai onko minulla yksinäinen tulevaisuus rakkauden suhteen?

4

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      sinä tunnet miehesi hyvin ja välität hänestä paljon. ei hänellä ole uutta suhdetta, mutta muita mielenharmeja kylläkin.
      jokin raha-asia painaa hänen mieltään, työ ei myöskään tunnu kovin mielekkäältä. hän on tällä hetkellä piittaamaton kaikesta, johtuen yleisestä pahasta olosta.
      tottakai teillä on mahdollisuus onneen, niinkuin ennenkin.

laita itsesi hyvään kuntoon ja näytä kuinka sinussakin on terästä! älä jää miettimään mahdollisia "jos"-asioita. ympärilläsi tapahtuu juuri nyt.
      en näe sinua yksin, mutta sinusta väreilee niin heikkoa energiaa, että sille on pian tehtävä jotakin.
      nosta naisellisuutesi huippuun, pyyhkäisi mahdolliset kilpailijasi pyyhkeellä matkoihinsa, ole nainen!
      sinä osaat, olet vain alakuloinen.

t: Keskiyö

• umpikujassa

kiitos vastauksestasi! jäi vaan mietityttmään tuo että meillä on mahdollisuus onneen. onko kyseessä yhdessä vai uusien tuttavuuksien kanssa?

• Hei
      voin sanoa, että sekä että. on teistä itsestänne kiinni minkä tien valitsette.
      näen sinut kuitenkin laittamassa itseäsi ja lähtemässä rientoihin.

sinulla on kiemurainen tie, sillä on autoja ja moottoripyöriä ja kaikenlaista kulkijaa. miehesi tulee vielä mustasukkaiseksi sinusta. silloin on sinun hetkesi päättää mitä haluat tehdä, ehdotan ettet anna liian nopeasti kaikessa periksi.
      sinulla on ehkä jotakin poskessasi, joka mietityttää hieman.

• ... jatkan vielä tuota äskeistä....
      vastaasi tulee vanhempi mies, joka haluaa tuttavuutta kanssasi. hänellä on hyvät tarkoitukset, toki ne eivät ole aivan yksipuoliset. hän odottaa vastapalvelusta avustaan ja tuestaan, se saattaa tulla sinulle melko yllätyksenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3089
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      70
      2970
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2859
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2554
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      39
      1977
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1637
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1619
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1575
    9. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1536
    10. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      18
      1480
    Aihe